יום שלישי, 10 באוגוסט 2004

שא-לום/טמגוצ'י חלק ב'

שיואו! אני לא מאמינה!!! שעה שקדתי על כתיבת חלק ב' וזה איכשהו נחמק לי! בעע זה יצא לי כ"כ יפה טוב עכשיו בטח יקראו את זה אנשים ואפילו אם הם יחשבו שזה דווקא קטע פסדר אז הם לא יתבאסו כמוני כי הם לא ראו את הקטע הקודם שכתבתי ווואאההה!!



אממ טוב אז כמו שאמרתי בחלק הקודם מורות הם פיכסיות (ההודעה הבאה מיועדת למורה שלי שבטח קוראת את זה: לא המורה את לא הבנת! כל המורות פיכסיות חוץ ממך כי את מורה כ"כ טוב ונחמדה ומתחשבת שלא תוריד לי ציון על זה שקראתי למורות פיכסה נכון?) אבל הטמגוצ'י שלי ישרוד מורה פיכסית גדולת מימדים ששונאת אותי כי אני תלמידה שלה מצד אחד, אבל אומרת לי שכדאי לי להרשם ללהקת המפוחיות הבית ספרית כי יש לי כישרון מצד שני, והוא ישרוד גם את העובדה שהכפתורים שלו פשוט יצאו אבל דבר אחד הוא לא שרד וזה דבר תמים ופשוט כמו שיטוט ברחוב



מותו של דרקוני יהי זכרו ברוך


דרקוני המסכן שלי לא בדיוק מת אלא יותר נעדר אבל השלמתי עם העובדה שהוא לא ימצא אף פעם



יום אחד בן דודי היקר שהיה גדול ממני (ובאופן טבעי נשאר גדול ממני) בכמה שנים טובות הלך איתו לאנשהו וזרק אותו באוויר ותפס ככה רוב הדרך עד שמשום מה הוא הגיע מתחת למרפסת של סבתא שלי שגרה בקומה ראשונה, זרק אותו באוויר ובאופן טבעי חיכה שהוא יפול ואז הוא יתפוס אותו, רק שהוא לא נפל... הוא נתקע במרפסת של סבתא שלי או משהו כזה ועד כמה שזכור לי הוא גם ביקש את זה חזרה


בסופו של דבר דרקוני מת או כי הוא נעלם אצל סבתא שלי או כי שמתי אותו על החלון בלילה והוא נפל ונעלם (למרות שאני גרתי בבית פרטי ככה שהוא היה נופל לשביל של הכניסה.. ) האמת אני כבר לא זוכרת אבל לומשנה...



הטמגוצ'י מכה שנית: והפעם טמגוצ'י פינגווין/עקרב


כמה שנים אחרי כל עידן הטמגוצ'ים מישהו מחברי (אני כבר לא זוכרת מי) החליט שיש לו שניים והוא מחייה את שניהם, ובגלל שהוא לא יכול לטפל בשניהם יחד (תודו שזה קשה) הוא יתן לי את אחד מהם!


וככה מצאתי את עצמי מגדלת טמגוצ'י פינגווין...


בהתחלה הוא נראה כמו נקודה שחורה עם עיניים


כשהוא גדל בשנה הוא נראה כמו עיגול לבן עם עיניים ומשהו שמתיימר להיות גפיים


ובגיל 3 הוא הפך לי לצורה לא מזוהה שנראתה קצ כמו עקרב...


הצרה היא שהוא היה נראה מאוד מכוער ככה ולא משנה מה הוא פשוט לא גדל וככה הוא נשאר עד שנמאס לי ממנו כי הוא לא גודל יותר



הטמגוצ'י האולטימטיבי: 69 חיות באחד!


זה לפחות מה שחשבתי בהתחלה.. יש שם מלא חיות מיוחדות/מוזרות/מקוריות בו זמנית


בהתחלה לא שלטתי כ"כ בכפתורים שלו אז נראה לי שבחרתי בטמגוצ'י תרנגולת


אחח איך טיפחתי אותה! כל הזמן נתתי לה לאכול, לשמוע מוזיקה, לשחק איתי אבן נייר ומספריים, ואפילו לישון כשידעתי שזה עלול להרוג אותה


רק הבאסה היחידה שהיא חיה פחות מ24 שעות...


כשקמתי היום בבוקר (ב13 בצהריים) במקום אפרוח חמדמד הופיע לי מלאך מוות סימפטי וציור של קבר שיקסה עם צלב עליו



אז החייאתי אותו והחלטתי שהפעם אני אבחר את החיה הכי שווה!


אז דפדפתי קצת בין האפשרויות ופתאום ראיתי את האפשרות הכי שווה


ילד!


רק תחשבו על זה! ילד שחי לו בתוך מכונה קטנה שיוצרה בסין ושנכנסת לי בדיוק לכף היד!


וחוץ מזה שעוד בעידן הטמגוצ'ים שמעתי על ילד אחד בכיתה ו' שיש לו טמגוצ'י כזה ונורא נדלקתי מהרעיון


רק שהילד המניאק הזה חי רק כמה שעות


הוא היה מאוד עייף כבר בצהריים ולמדתי מהטעות עם התרנגולת ולא נתתי לו לישון פתאום אחרי כמה דקות אני רואה שהוא כבר יושן! (דיר באלק מי שמתקן אותי! והמבין- יבין) נורא כעסתי על החצוף הקטן, מי בכלל הרשה לו לישון?! אז כמו אם סדיסטית שמעירה את הילד שלה בבוקר לבצפר (אני לא רוצה לחזור למקום המקולל הזה) הדלקתי לו את האור והחוצפן הזה המשיך לישון גם עם אור דלוק! (מעניין ממי הוא למד את זה..) לא היה לי עצבים אליו והחלטתי שאני מאתחלת את זה והפעם אני אדפדף בכל האפשרויות שיש ובאמת תהיה לי החיה הכי הכי שווה שהסיני המסכן שבנה את הטמגוצ'י הזה חשב עליו


אז דפדתי קצת ושוב זה נמאס לי אז בחרתי בחיה הכי מגניבה שראיתי באותו רגע


חד עין!!


תודו שלא חשבתם על זה, שווה לעשות חיה כזאת רק בשביל לספר לחבר שיש לך טמגוצ'י חד עין (נראה לי שהוא יותר יהיה מופתע מהאפשרות שיש לך בכלל טמגוצ'י)


בנתיים הוא עוד בן שנה והוא כבר יושן רק הצרה היחידה שגם הוא מכוער והוא נראה כמו במבל בי כזה וכל הזמן מניף את הידיים שלו למעלה ולמטה כמו חיים הכט על סטרואידים... או בלי



ועוד מקרה שקרה לי היום


אבא קנה לי בירה שחורה!


מלא בקבוקים גדולים של חצי ליטר


ואני חיכיתי שעה שהם יתקררו כמו שצריך ואחר כך אצתי אל המקרר כדי ללגום לי נשר מאלט צוננת ובריאה


רק מה? מסתבר שאין אצלנו בבית פותחני בקבוקים נורמליים!


אולי זאת בדיחה חולנית של מישהו אבל אותי זה לא הצחיק, מי שעבר ברחוב שלי בשעות הצהריים יכל לשמוע אותו צועקת "למה אין פותחני בקבוקים בבית הזה!!!! הבירה מתחממת לי.. נו שמישהו יפתח את הבקבוק המזורגג הזה, ועכשיו!!!"


בסוף הצלחתי לפתוח את הבקבוק איכשהו והאמת, חבל שהצלחתי לפתוח את זה


לפני איזה שעתיים בערך סיימתי בקבוק בירה ובאתי לזרוק אותו לזבל ואני רואה מלא בקבוקים מפוזרים בכל מקום


אחרי בדיקה מדוקדקת שערכתי מסתבר ששתיתי היום 2 ליטר (!) של בירה שחורה


אני!!


ואני בד"כ שותה רק מים (קולה זה איכסה )


אני שהחלטתי שבירה שחורה זה מיוחד ושאני אקנה את זה רק בזמנים מיוחדים או כשאני יוצאת ובאמת שתיתי בירה כשסיימתי מתכונות, ביום העצמאות ודומיהם.


וכששתיתי את בירה בפומבי מסתבר התברר לי שלאנשים יש דעות אחרות על המשקה המופלא הזה... ואני מאוד התפלאתי כי גדלתי בידיעה שבירה שחורה זה נורא טעים וכולם אוהבים את זה.


הראשונה שניפצה לי את המיתוס היא חינה, שעשתה את זה דווקא בערב יום העצמאות, הלכנו כמה חברות לפארק באזור מגורינו כדי לראות זיקוקים וסתם כדי לא להיות בבית עם ההורים ואחרי שעות של הסתובבויות ראינו קיוסק מאולתר שמוכר כל מיני דברים,


החברות קנו כל מיני ארטיקים ואני בירה ואת המבט המופתע על פניה של חינה אני לא אשכח ובטח שלא את קטע השיחה שהיה בינינו והנה הוא לפניכם:


חינה: "את באמת מתכוונת לשתות את זה...?"


אני: *מבולבלת* "אממ כן... זה טעים"


חינה: "איכס... יש לזה טעם של זיעת גרביים"


האמת, זה גרם לי לאיזה גועל לדקה או שתיים אבל בכל זאת חיסלתי את הבקבוק בלי בעיה



ומסתבר שחינה היא לא היחידה


יום בהיר אחד יצאנו חבורה גדולה של חברות טובות יותר ופחות לעיר מסויימת סתם כדי להסתובב ועצרנו בקיוסק ורוב מי שקנה משהו קנה דווקא קולה (איכסה) ואני קניתי.. טוב נו אתם בטח כבר מנחשים


חברתי אוזה ראתה כשקניתי את זה ודווקא לא הזדעדעה במיוחד, ובזמן שאני שתיתי היא קנתה לעצמה קולה (בלעעע) והסתובבה קצת ואז היא פנתה אלי שוב ושמה לב שמשהו חסר


אוזה:" אממ לא קנית בירה לפני שניה?"


אני:"כן כבר סיימתי אותה..."


אוזה:" וואו! את שותה כמו גמל!"


אכן גמל.. גמל צמא למשקה השחור וחסר צבעי המאכל (לא כמו קולה...פיכסה)



וואו.. איזה רגעי נוסטלגיה ופילוסופיה עלו כאן רק בגלל שאין לנו פותחן בקבוקים נורמלי בבית


אממ או שזה סתם הזיות בגלל הבירה.. בכל זאת, 2 ליטר בטח עושים משהו למוח...



טוב אז הנה הסיכום:



בירה זה טעים (קולה לא), לבירה אין צבעי מאכל (בקולה יש.. והרבה!), לבירה יש הרבה קצף (יותר מבקולה), ואין לזה כ"כ הרבה קלוריות (לקולה יש יותר) .


ואני שואלת מה הקשר? בירה נשר! (בריאות מאז 1935).



נ.ב


קולה זה איכסה פיכסה וזה רעל! תפסיקו לשתות את זה!!


2 תגובות:

  1. א. ישן.
    ב. אני אוהבת מאלט. זה טעים!
    ג. לא הצלחתי לפענח את כל הכינויים. אני אעבוד על זה.

    השבמחק