יום שני, 13 בספטמבר 2004

תשובות לשאלון השבועי 6


1. האם כשאתם נוהגים יש לכם מחשבות על תאונה שאתם עלולים לעשות ושעלולה לפגוע
בכם או באחרים?

אממ לא נראה לי שתאונת קורקינט יכולה להיות כזאת קטלנית...


2. האם לפעמים אתם חושבים שאתם עלולים לאבד שליטה בעצמכם ולעשות משהו רע?



זה שאני באשכרה עונה על השאלון המפגר הזה זה נקרא לאבד שליטה?


3. האם יש לכם אמונות טפלות, כמו מספרי מזל? האם הן גורמות לכם לשנות החלטה
לגבי משהו?

אמאלה!!!
זאת שאלה שלישית!
זה מביא מזל רע אני לא עונה על השאלה הזאת
אבל בעצם כתבתי פה משהו אז זה נקרא שעניתי!
דמי בראשי.


4. האם הטרידה אתכם פעם המחשבה שמשהו שאמרתם היה לא בסדר, ואתם חושבים על זה
הרבה זמן אחר כך?

עכשיו כשאני חושבת על זה... השארתי את הגז דלוק שבוע שעבר... נראה לכם שישימו לב?


5. כמה פעמים אתם שוטפים ידיים ביום?

אני שוטפת רגליים אחרי שאני דורכת ענבים בכרם התימנים עם זרובבל הכנעני וההיפופוטם שנזכר בת-מן ונהיה עצוב (השארתי לינק לפני כמה הודעות דאמט!)


6. האם כשאתם מתקלחים אתם עושים הכל באותו סדר כל פעם - חפיפה, סיבון כל חלק
בגוף וכו’?

אני לא מתקלחת. נקודה. פסיק, נקודותיים: וכן הלאה


7. האם אתם מוצאים את עצמכם שרים בלב, או שמנגינות כל הזמן מתנגנות לכם בראש?

אין לי לב! אני אכזרית ואין לי נשמה!!

*תודה לאבי ביטר על המלל


8. האם יש עניינים שקשורים למוסר שאתם חושבים עליהם הרבה?

אני חושבת על מוסר ההשכל של סיפורים.
לדוגמא: מי שמכיר את הסיפור של שילגיה יודע שאסור לפתוח לזקנות את הדלת.. עדיף לבעוט בהן ולהתקשר לאמבולנס לפני שהן מתפגרות


9. האם יש דברים שאתם נמנעים מלעשות? למה?


אני נמנעת מלשתות מהאסלה, הכלב הדימיוני שלי אמר שאני נראית מפגרת...

2 תגובות:

  1. את חמודה, אך כלבך הדמיוני חמוד ממך!!

    השבמחק
  2. :stare:
    המוסר השכל בשלגיה הוא קשה למציאה
    ואני גיליתי אותו...

    השבמחק