יום שלישי, 21 בספטמבר 2004

מסיכומי היום

ובכן מה היה לנו היום?







*איחרתי לשיעור ראשון ב5 דקות (4 עפ"י השעון שלי) והמורה לא נתן לי להכנס.. בעע הייתי יכולה להמשיך לישון עוד איזה חצי שעה... אוף







*היה לנו היום הרצאת דה ז'ה וו, בא אלינו אותו אחד שבא אל רלי


http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=56299&blogcode=851007



 למרות שידענו מה הולך לקרות בגלל שקראנו את זה, ברגע שהוא נכנס חג'י הסתכלה עליו ואמרה "אוקי לאיש הזה יש פאה מוזרה על הראש"







*בזמן ההרצאה שלו שברתי את הראש מאיפה הוא מוכר לי ואחרי שהוא הוריד את הפאה גיליתי שהוא נראה בדיוק כמו אליוט מ"תהרוג אותי וזהו"







* למרות שתכננתי ללמוד איכשהו מתמטיקה (בללעע) ביליתי את כל אחה"צ מול המחשב ואפילו לא ניגנתי בגיטרה!! בעע עד שהורדתי את האקורדים של וונדרוול







* היה לנו שיעור התעמלות נחמד, שחקנו כדורסל







* עשינו איזשהו ניסוי בביולוגיה (איך רמת מליחות המים משפיעה על זרעים או קטסטרופה שכזאת) וכל אחת קיבלה שתי צלחות פטרי הביתה עם זרעים, הארלם קראה לשלה רוברט ובייבי ז'ק (במבטא צרפתי)







*מזל טוב לטיסי (תסתכלו בצד ימין בבלוגים שלי, קצת יותר למעלה, כן בדיוק זה) שהגיעה כבר לאלף כניסות







* גם אני רוצה אלף כניסות







* בעעע אני צריכה ללמוד לכתוב פוסטים קצרים  דואו!







אממ לילה טוב לכולם!


3 תגובות:

  1. אוףף איזה טיפש אני! עכשיו בגללי ידעתם שהוא דתי ולא היועץ המשפטי של שינוי!
    למה סיפרתי?

    השבמחק
  2. ווי אני חוששת שלמדת טוב מידי איך לכתוב פוסטים קצרים XD
    אני משועממת ואני קוראת את כל הבלוג שלך מההתחלה! יש לי רק עוד..22 חודשים D:
    טוב פחות ה14 15 שכבר קראתי פה ^_^
     
    את יודעת פתאום אני מבינה כל מיני דברים

    השבמחק