בלוגהה
זה היה היום כיפור הכי קל בחיים שלי, אני כבר די רגילה לצום... ואני גם בכלל לא הלכתי לבית כנסת, הלכתי לישון במקום זה.
איזה באסה, אני בטח הולכת לגיהנום.
חח גמני ישנתי בבוקר במקום ללכת לבתכנסת.ואחרי זה קראתי מעריב.וואו איזו פושעת אני.אבל בכלל בגלל שאני רוצה למות השנה ניסיתי להיות כמה שיותר מגעילה ולריב עם כמה שיותר אנשים ביום כיפור הזה.שיהיה לי בהצלחה ^_^אה, וגמר חתיהמ טובה לך ^_^TC2
גם אני לא הלכתי לבית הכנסת זה בסדר את לא היחידה..במקום זה אני ראיתי סרט חח בכלל אני אגיע להגיהנום לפנייך..
אני הלכתי לבית הכנסת וישנתיאז אני לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסתוגם הרב של בית הכנסת צעק עלי פעמייםאז אני עדיין לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסת.
חחחחמוזראצלי היה בדיוק בדיוק אותו דברגם לי היה קלוגם אני בחרתי לישון במקום ללכת לבית כנסתאיזה חצי כופרים אנחנו? ^^
חח גמני ישנתי בבוקר במקום ללכת לבתכנסת.
השבמחקואחרי זה קראתי מעריב.
וואו איזו פושעת אני.
אבל בכלל בגלל שאני רוצה למות השנה ניסיתי להיות כמה שיותר מגעילה ולריב עם כמה שיותר אנשים ביום כיפור הזה.
שיהיה לי בהצלחה ^_^
אה, וגמר חתיהמ טובה לך ^_^
TC2
גם אני לא הלכתי לבית הכנסת זה בסדר את לא היחידה..
השבמחקבמקום זה אני ראיתי סרט חח בכלל אני אגיע להגיהנום לפנייך..
אני הלכתי לבית הכנסת וישנתי
השבמחקאז אני לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסת
וגם הרב של בית הכנסת צעק עלי פעמיים
אז אני עדיין לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסת.
חחחח
השבמחקמוזר
אצלי היה בדיוק בדיוק אותו דבר
גם לי היה קל
וגם אני בחרתי לישון במקום ללכת לבית כנסת
איזה חצי כופרים אנחנו? ^^