יום שבת, 25 בספטמבר 2004

יום כיפור

זה היה היום כיפור הכי קל בחיים שלי, אני כבר די רגילה לצום... ואני גם בכלל לא הלכתי לבית כנסת, הלכתי לישון במקום זה.


איזה באסה, אני בטח הולכת לגיהנום.

4 תגובות:

  1. חח גמני ישנתי בבוקר במקום ללכת לבתכנסת.
    ואחרי זה קראתי מעריב.
    וואו איזו פושעת אני.

    אבל בכלל בגלל שאני רוצה למות השנה ניסיתי להיות כמה שיותר מגעילה ולריב עם כמה שיותר אנשים ביום כיפור הזה.
    שיהיה לי בהצלחה ^_^


    אה, וגמר חתיהמ טובה לך ^_^
    TC2

    השבמחק
  2. גם אני לא הלכתי לבית הכנסת זה בסדר את לא היחידה..
    במקום זה אני ראיתי סרט חח בכלל אני אגיע להגיהנום לפנייך..

    השבמחק
  3. אני הלכתי לבית הכנסת וישנתי
    אז אני לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסת
    וגם הרב של בית הכנסת צעק עלי פעמיים
    אז אני עדיין לא יודע אם זה נחשב שהלכתי לבית הכנסת.

    השבמחק
  4. חחחח
    מוזר
    אצלי היה בדיוק בדיוק אותו דבר
    גם לי היה קל
    וגם אני בחרתי לישון במקום ללכת לבית כנסת
    איזה חצי כופרים אנחנו? ^^

    השבמחק