אתמול היה יום רגיל למדי חוץ מהעובדה שחג'י, חמדת נפשי המפוחלצת, חלתה ולא הגיעה לבצפר..
היום היה גם יום רגיל חוץ מהעובדה שהיום יום שני, אני שונאת את יום שני... אבל לפחות שחקנו כדורעף!
יאא אני כ"כ אוהבת כדורעף! (למרות שאצלנו אנחנו באשכרה מחזיקים את הכדור...) כולם אמרו שהם רוצים להיות בקבוצה שלי (אפילו על ההתחלה שהתחלקנו חג'י אמרה " אני בקבוצה של גהה") ואף אחד לא הצליח לתפוס את כדורי המחץ שלי!
טוב תפסיקי להתלהב פוסטמה...
היום קישוא הלכה ליום שדה ראשון לירקון וכשהכינה פיתות כאלה על טאבון והיא באשכרה שמרה לי.. מסתבר שהאיומים על חייה באמת השתלמו.
ובחזרה ליום שלי,
היום בבוקר נכנסתי לכיתה, אמרתי בוקר טוב לכולם ופתאום קרפלך קפצה ממקומה:
קרפלך: ~קופצת ממקומה~ "יווו גהה את באה איתי מחר להופעה של היהודים חינם חינם בנתניה?"
גהה: "יווו היהודים! אני מכירה רק שיר אחד שלהם.. אבל יאללה!"
אז ארגנו עוד כמה אנשים וכרגע מי שכנראה בא זה:
אני, קרפלך, חג'י, חינה, אוזה, מנגה, רלי. אה ויכול להיות שגם אממ ~מנסה להמציא שם~
חלילה! כן אז יכול להיות שגם היא באה כי היא די חולה עכשיו.. באסה לה.
אה נזכרתי בעוד משהו שהיה אתמול.
עשינו בביולוגיה משהו באקסל והארלם הסתכלה עלי מקלידה ואמרה "אוו גהה, את מקלידה בצורה סקסית/את נראית סקסית שאת מקלידה" או משו כזה... בעעע הסמקתי את נשמתי ואמרתי לה שיותר אני לא אוכל להשתמש במחשב שלי (שקר וכזב), כשלומדים בבצפר לבנות בלבד הערה שכזאת יכולה לערער יחסים...
תסתכלו שניה בצד שמאל ברשימת דברים נחמדים, כן קצת יותר למטה בדיוק שם.
הכפתור של גם אני מכורה לשולה מוקשים (אני רצינית) נעשה בבלוג מספר 58741
חוץ מזה הוספתי כמה דברים בכלליות...
אממ נראה לי שזהו...
מקסימום אני אעדכן שוב (אני לא קרציה!!... נכון?)
אממ בה ביי
למה חג’י מפוחלצת?
השבמחקאגב, ההוא, חושבים-שהוא-לא-רואה-אבל-הוא-רואה-כשמישהי-מחללת-שבת-בפרה-סיה, לימד את הכיתה שלכם?
אני לא בטוחה למי את מתכוונת... אם את מתכוונת לגמד אז לא, אם את מתכוונת למצנע אז כן
השבמחקהתכוונתי לראשון. תודה (אגב, זו הייתה סתם סקרנות).
השבמחקהממ.. גם לי היא אמרה משהו...
השבמחקשהתקלפתי שלשום היא אמרה שזה נראה כאילו יש לי זיפים ושזה סקס..
אז היד שלי נדבקה לי לפרצוף ו.. ו.. כשהגעתי הביתה שמתי הרבה הרבה קרם לחות.
אוף.
היי, את רוצה להרשם איתי לקראטה מתחילים?
אפילו אם יהיו שם רק בנים חוץ מאיתנו?
הממ... בטח יהיו עוד בנות.
יש גם קראטה לבנות בגילנו אבל זה כאלה אלופות שהתחילו מגיל אפס.
ויש גם למתחילות אבל זה ילדות קטנות בגיל אפס...
יאא תהנו לכם בהופעה של היהודים!!
פיתה פיתה פיתה פיתה פיתה פיתה פיתה פיתה...
הממ...
אין לי מה להגיד על הפיתה.
אה, ומה תגידי לפורמייקה?
(תודה דה דה דה דה דה דה..)
חחחח השיר הזה מעורר בי נוסטלגיה מימי פרפר נחמד העליזים...
השבמחקאממ בקשר לקראטה אני לא בטוחה, מצד אחד יש לי מרכז אומנויות לחימה חצי דקה הליכה מהבית והם שלחו לנו פרוספקט כדי שנדע מה יש שם (מעניין את עכוזי) מצד שני אממ אני די נחבלת בקלות :sweat:
הבה נדסקס על זה מחר בכיתה
חיחי טיסי עם זיפים
הבה דוקי.
השבמחקדדדדאאאאאייייי !!!! gonk ~מסתתרת~
אהה, אבל אני לא מתקלפת עכשיו ^_^ נה בנה
איזה כייייף לך! הופעה של היהודים חינם!!!!
השבמחקלא רוצה להציק ... אבל למה את לא מלנקקת אותי? לפחות תוסיפי קישור על הכפתור עצמו שאם ילחצו עליו יגיעו לבלוג שלי
השבמחק