יום רביעי, 6 באוקטובר 2004

חסקה!

תפוזינה הזמינה אותי ואת חג'י להסתובב איתה בעזריאלי ופלוגה גם יבוא.


אני וחג'י איחרנו, לא שזה הזיז כ"כ לשניהם כי הם כבר הספיקו לרכוש לעצמם כרטיסים לשני סרטים בלי לשאול אותנו בכלל... אני מקווה שהם נהנו וכל הצילצולים החסויים לא הפריעו להם ~צחוק מרושע~


בסוף יצא שאני וחג'י הסתובבנו לבד בעזריאלי, ואנחנו בכלל לא אוהבות את עזריאלי, אז היה קצת מבאס אבל בדיוק היום, היו אודישנים לפסטיגל!


חג'י לא הסכימה שנלך להופיע עם הלהיט שלנו "ברינג ברינג"


אבל היו שם כל מיני זייפנים ומתלהבים למיניהם שניסו לחקות את תנועת היד של נינט.


האודישנים היו בקומת כניסה ואני וחג'י השקפנו מקומה ראשונה, כשפתאום ראינו אותו, הוא עלה על הבמה עם חליפה, הוא היה בלונדיני, והוא שר חסקה במבטא רוסי קל עם תנועות שקרעו לי את התחת מצחוק.


אחרי שהוא שר שמעו רק את הצחוק מחוסר הרסן מהקומה הראשונה- הצחוק שלי.


מרוב צחוק נתקעתי בפח זבל.


חג'י גם התחילה לגחח כזה ואמרה לי לסתום אבל גם היא לא עמדה בזה וצחקה מוות (לא מוות כמוני אבל מספיק...).


אני מקווה שהוא עושה בר מצוות.

5 תגובות:

  1. חח קרעת אותי עכשיו!!
    חחחחחחחחח נאי צוחקת פה כמו משוגעת באמצע הלילה לכי לך לשינזו!!

    השבמחק
  2. חחחח
    חסקה?!?!?! רוסי?!?!?! זה צריך להיות ממש טוב!
    אניווי... איך היה בראשון?

    השבמחק
  3. XDXDXDXD
    ^________^
    נשמע כיף !

    השבמחק
  4. זה הכה בי!
    ~אני צריכה פלסטרררר~
    ברינג ברינג הרבה יותר מידי ברמה שינסו אותו בארווויזיון.

    השבמחק