יום שלישי, 21 בפברואר 2012

בשליפה

נקודות זה נחמד.


 



  • לא העלתי לכאן כתבים כבר זמן רב, לפעמים אני כותבת את אשר על ליבי על ניירות מזדמנים או בפלאפון וחושבת להעלות לכאן אח"כ, לפעמים זה מאבד את הרלוונטיות עם הזמן או שבעצם התחושות ממתינות בסיבוב?


 



  • לאחרונה החלטתי לקחת את עצמי בידיים מבחינה ארגונית- לקבוע לעצמי סידורים קטנים שאמורים להכניס סדר מינימלי לשגרת היום שלי ושאמורות לגרום לי להרגיש קצת פחות מבולגנת וזרוקה. מקווה להצליח הפעם.


 



  • חזרתי מסופ"ש נחמד עם חברה באמסטרדם. נזכרתי שזה לא כיף לנסות הגיון אצל אדם שיכור ובאותם רגעים רציתי פשוט לחבוט בה. חזק. לא שאני חפה מטעויות כמובן, אבל איכשהו הרגיז אותי שוויתרנו על מסיבה אחרי שכבר שילמנו עליה רק כי היא הייתה שתויה מספיק ולא יכלה להבטיח לי שלא תשתה עוד דרינק. הבעיה היא שבאותה נקודת זמן היא הייתה כל כך שיכורה שהיא אפילו לא הבינה שאני מוותרת על החוויה הזו וממש לא מרצון רק כדי לדאוג לשלוה. ביום שלמחרת היא גם החליקה על שלולית שקפאה ונקעה את הקרסול- עניין של ביש מזל נטו. אני לא יכולה שלא לחשוב כמה אומלל המצב היה אם כן היינו הולכות למסיבה ואז אני הייתי זו שמחליקה.


 



  • לחשובחיובילחשובחיובילחשובחיובילחשובחיובילחשובחיובילחשובחיובי


 

3 תגובות:

  1. מגיע לך, כי לא הזמנת:)
    ובנימה פחות מושכת בצמות...תמיד פחדתי לטוס לטיול ולמצוא את עצמי מתבאס על שטויות, בגלל זה אני חושב שעדיף תקופות קצרות ואנשים יחסית זורמים.
    פחד מוות מטיסות עם בנות זוג:)

    השבמחק
  2. אאוץ! עזוב לי את הצמה! תודה :-P

    תקופה קצרה זו בהחלט הייתה הבעיה שאדם תחת השפעת נרקוטיקה הופך לפעמים למטומטם, וכמו שכתבתי גם אני לא חפה מטעויות בתחום הזה. בכל זאת אמסטרדם...
    מנסיון של נסיעה אחת לחודש עם בן זוג, זה יכול להיות מהנה מאוד ולומדים המון בחוויה שכזו. לדעתי זה מומלץ לכל זוג.

    השבמחק
  3. מניסיון אישי, נסיעה לשבועיים וחצי עם בת זוג, באמת יכולה ללמד, אבל לא תמיד במובן החיובי:)
    מניח שזה תלוי זוגיות...

    השבמחק