יום שלישי, 16 ביולי 2013

לבי במזרח ואנוכי בסוף ברצלונה

קולברצלונה הייתה מגניבה למדי.


חתכנו מוקדם ממשמרת הלילה ויצאנו לשדה התעופה. כשהגענו וכשהפלאפון סופסוף התחבר לווייפיי של המלון ראיתי הודעות מזל טוב מאחותי ומהדודים. לקח לי כמה שניות עד שהבנתי שהם מתכוונים ליום ההולדת העברי שלי שחל באותו יום. איזה כיף, יומולדת בחו"ל והרבה צומי! ("... אבל חמוד, זה יום ההולדת שלי! אז מגיע לי, נכון?").


היום הראשון היה עמוס, הסקרנות התניעה את שנינו ולא איפשרה לנו לעצור לנוח. הלכנו את השדרה המרכזית, ארוחת צהריים עם כוס של ליטר סנגריה כדי לתפוס ראש וורד מתנת המלצר. המשכנו לכיוון מוזיאון הארוטיקה שהיה חביב ולשוק הצבעוני של העיר בו הצטיידנו בפטל טרי. לקראת הערב חזרנו למלון כדי להתלבש יפה ולצאת לכיוון מופע ברולסק שהיה מגניב ושונה מהמופעים שראיתי עד כה, אפילו חמוד הודה שנהנה, למרות שיתכן כי הוא פספס את הפן האומנותי והתלהב בעיקר מהקטע בו אחת הבנות נותרה טופלס לגמרי ולא עם פאטצ'ים כמקובל בתחום. בסוף המופע ולאחר ארוחת ערב חפוזה וקניות של צמחים מקומיים המשכנו לכיוון הקזינו, שאכזב מעט ביוקר שלו ובאנטיפטיות של הקהל. בוגאס נהנתי יותר. רק השעות הקטנות של הלילה הכריעו אותנו והסכמנו לשוב למלון.


 


העייפות של היום הקודם הכתיבה לנו יקיצה מאוחרת יותר- היום הזה הוקדש לקניות ולטיול בטיילת שלשפת הים.


עוד לפני שהגענו לקניון הגדול שם, נתקלנו בשוק עתיקות. חמוד כמובן התעכב בדוכן שהציע תקליטים, ואני התחדשתי בטבעת ובקופסת עץ שכמותה אני מחפשת כבר הרבה זמן. גם מהקניון עצמו יצאנו בשלל רב.


באותו קניון גם קרה לנו גם מקרה משעשע. בעת ששוטטנו בו עברנו ליד מה שנראה כמו אותן עגלות שישראלים עובדים בהן, וגם המוכרת שעמדה שם נראתה משלנו. שיתפתי את חמוד במחשבה זו, וביקשתי ממנו שניגש לשם ונשחק אותה תיירים לא ישראלים.


-"Hi" השבתי למוכרת לאחר שזו פנתה אלי.


-"Where are you from?" היא התעניינה.


-"Italy" ענה לה חמוד. החלטתי לשתוק ולזרום עם המדינה שיאמר כדי שלא יקרה מצב כמו בלילה הקודם בעת שקנינו צמחיה, כשהמוכר שאל אותנו את  וענינו בו זמנית "Italy" ו-"France".


-"And where are you from?" התעניינתי אני בה.


-"Me? I'm from Botswana" סיפקה את אחת המדינות הכי לא הגיוניות יחסית למראה שלה, שכן אנשים מבוטסואנה נראים ככה.


-From Africa? that's very far!"


~כולנו שתקנו לכמה שניות~


-"You are not from Italy"


-"ואת חמודה, לא מבוטסואנה".


 


לאחר קניות והתרעננות בסטארבקס המשכנו לכיוון חנות סקס מגניבה שהיינו בה גם ביום הקודם. המתנו בבר עד שתתחיל הופעה שרצינו לראות ובנתיים קשקשנו עם אחת המוכרות שכבר הכירה אותנו מביקורנו התכופים במקום. באחת השיחות היא סיפרה לנו שההופעות במקום נחמדות אבל המליצה לנו על מקום בו ההופעות טובות יותר.


המקום השני נקרא"בגדד". הבעלים של המקום הסביר שנקרא כך כי כאשר המקום נפתח בשנות ה70, בגדד נשמעה לו כמו יעד מרוחק ואקזוטי אבל כיום השם מזכיר לאנשים בעיקר מלחמה.


אצנזר את מה שראינו שם ואציין רק מספר קוריויזים.


לאחד היושבים בקהל היה לוק משעמם של רו"ח בן40+ והוא הגיע עם בת זוגו. הוא הועלה לבמה יחד עם עוד גבר צעיר בידי שתי נשים שזה עתה התפשטו עד לתחתוניהן. שתי הנשים הפשיטו את הגברים ממכנסיהם והעניקו להם עינוג אוראלי. לאחר כמה דקות דקות כשהגברים שבו לקהל המופיעות המשיכו לפזז על הבמה והורידו את תחתוניהן ו... והפתעה! שתיהן גברים. הבעת הבלבול וחוסר האונים על פניו של הרו"ח הייתה פרייסלס.


כמה מופעים לפני, עלתה בחורה בדמות שוטרת, ולאחר שהתפשטה לגמרי (כך שאני יודעת שהיא אכן הייתה בחורה!) היא העלתה את חמוד ואותי לבמה. היא הורידה לו את החולצה אבל הוא לא אפשר לה להוריד את מכנסיו. אני לבשתי שמלה וכשהיא התחילה להפשיט אותי עצרתי אותה בפלג הגוף העליון.


אני לא בטוחה מה הייתה הכוונה המקורית שלה לגבינו מכיוון שלא זרמנו איתה לגמרי... אבל עכשיו אני יודעת איך מרגיש למרוח ציצי סיליקוני בקרם. לא יודעת אם הוא היה אכיל אבל הייתי מוכנה ללקק ממנה.


לאחר המופע שנינו היינו בהלם שהשתתפנו בזה והחרטה היחידה שהייתה לי היא שחבל שלא לבשתי את החזיה היותר סקסית שלי באותו הערב.


 


את היום השלישי התחלנו בארוחת בוקר חפוזה ונסיעה ארוכה ברכבת לכיוון לונה פארק Port Aventura שנמצא כשעה וחצי נסיעה מהעיר.


הפארק היה מגניב וחולק לאיזורים כמו: סין, המזרח התיכון, פולינזיה, וכו' והמתקנים היו בהתאם. המתקן הראשון והמגניב ביותר שעלינו עליו שם הייתה רכבת מהירה שמגיעה ל100 קמ"ש תוך כשלוש שניות. הייתה שם רכבת נוספת שהשתפנתי לעלות עליה והמון משחקי דוכנים מגניבים. מה שבלט שם ממש היה העיצוב המושקע. כל איזור היה בנוי בהתאם ומוקפד מאוד, האיזו של המערב הפרוע הרגיש ממש כסט של סרט מערבונים.


למרות שגם זה היה יום ארוך כשחזרנו לעיר יצאנו לשני מועדוני סלסה. כשהגעתי למועדון הראשון והחלפתי לנעלי ריקוד כל כך התרגשתי ושמחתי שחמוד הגיע איתי למרות שהוא לא רוקד שהתפלק לי "אני אוהבת אותך" וכל כך נבהלתי מזה שברחתי לרחבה. כן, זה קצת מוזר, אני יודעת אבל יש לי אישיו עם המשפט הזה שפוסט אחר יכתב עליו. 


אמנם התאכזבתי מעט מכך שבארץ המועדונים מושקעים יותר והרקדנים טובים יותר אך עדיין נהנתי ותפסתי כמה ריקודים טובים, אחת הבנות שעמדו בצד אפילו החמיאה לי. מסתבר שריקוד היא אכן שפה בין לאומית.


את הלילה הזה סיימנו רעבים בשעה 3 לפנות בוקר כאשר האופציה היחידה שעמדה לפנינו היא דרייב אין של מקדונלדס שאי אפשר לרכוש בו אם אתה הולך רגל ולכן נאלצנו לקחת מונית בשביל ולעמוד בתור באורך הגלות בשביל המבורגר העוף הכי דוחה שאכלתי בחיים שלי.


 


ביום האחרון בילינו בסיבובים נוספים בעיר, טיול לכנסיה של גאודי ועוד פירות יער בשוק, טעימה של גלידת מוחיטו אלכוהולית מגניבה והקפה הכי טעים ששתיתי הרבה זמן.


משם טיסה לילית לישראל, למקלחת אצל החבר ובחזרה לעבודה.


היה כיף ומשחרר והחופשה הכי מנוצלת אבר.


היעד הבא: דנמרק- גמר האירוויזיון 2014.


או, ובכלל רציתי לכתוב גם על כמה שהיה לי כיף ביום ההולדת! אבל הפוסט הזה ארוך מדי, אז כבר בפעם אחרת.


אדיוס!

2 תגובות:

  1. משהו ברוח הפוסט הזה צייר לי אותך ברוח שונה...אולי ההתייחסות שלך לכל מה שסובב סמיס סקס והפתיחות שלך לזה....לא הכרתי את הצד הזה שבך.
    בלי שום קשר ברצלונה זה יעד נהדר לטיול זוגי של מספר ימים...:)
    אתם מתקרבים עוד ועוד....וזה חמוד מאוד!

    השבמחק