יום ראשון, 5 ביולי 2015

כשהדרכון מצמיח רגליים

כבר כמה ימים חלפו מאז שגיליתי במפתיע שהדרכון לא נמצא במקומו הקבוע בתיקי המבולגן.


בדקתי בכל הכיסים, המגירות והחריצים שבדירתי, תשאלתי את אנשי האבטחה בעבודה והצצתי בכל פינה אפשרית ברכב ואין. כששחזרתי את מהלכי נזכרתי שהמקום האחרון בו הוא היה ברשותי בודאות הוא תחנת המשטרה המקומית אליה הגעתי לפני כשבוע (לצרכי בירוקרטיה. והנה, בצמד מילים מחקתי את שמץ הסקרנות שפוסט זה עוד עשוי היה לעורר בכם. אולי עצרו אותי על נהיגה בשכרות? אולי גניבה? אולי רצחתי מישהו, ביתרתי לחתיכות קטנות, הכנסתי לצידנית ויצאתי לדוג דגי טרף חדי שיניים? לא ולא, הלכתי לשלם כ1300 ש"ח עבור כרטיס פלסטיק).


 


ביום שישי נסעתי בחזרה ושאלתי את השוטרת הנחמדה מעבר לחלון אם היא יודעת על כך משהו והיא השיבה שאיננה נתקלה בדרכוני אבל סביר יותר שהוא נשאר במשרדה הנעול של השוטרת שטיפלה בי, אם הוא אכן נשכח שם אך מאחר שהיא איננה נמצאה באותו יום, המלצתה לי הייתה לשוב ביום ראשון כאשר זו תהיה וכך עשיתי.


יומיים מורטי עצבים ורוויי לחץ חלפו מאז עד שהתעוררתי היום מוקדם ככל שיכולתי ונסעתי שוב. שוטרת אחרת (שלישית בסיפור זה, למתקשים לעקוב) אמרה שהשוטרת שאני מחפשת איננה נמצאת גם היום ובכל מקרה כדאי לי להתקשר מחר בבוקר כדי לודא שאותה לובשת מדים חמקמקה אכן נמצאת לפני שאני מגיעה בפעם השלישית לחינם.


טיפ: טרטורים תוצרת חוץ הם לא נוצצים יותר מאלה המגיעים בכחול-לבן.


 


בינתיים הזמן חולף לו ויום הולדתי יחול בעוד שבוע ובמקום לשמוח ולהתרגש לקראת בילוי זוגי וחמים במעצמת השוקולד-ופל-בירה-צ'יפס המתקראת בלגיה אני שקועה בדכאון מהמחשבה שאני עלולה לעבור כאן עוד יום הולדת גשום.


 


 



בתמונה: שלולית יום יולי (שלוליולי?) אצלי במרפסת. צולם הבוקר. 


 


 


 


עדכון:


הדרכון אכן היה במשטרה והטיסה הוזמנה. מלון יקבע בהמשך ו.. בלגיה, היר איי קאם!

8 תגובות:

  1. על כרטיס פלסטיק שאמור להוות סוג של תעודת זהות זמנית לתושבים זמניים.
    הצרה היא שצריך לחדש את הדבר הזה כל שנה. 

    השבמחק
  2. שועשעתי מכתיבתך.
    מחזיקה אצבעות למציאת הדרכון בימינו במהרה. וגם ליום נטול גשם, לפחות בזה המיוחד.

    השבמחק
  3. שמחה שמצאת את כתיבתי משעשעת. 
    ותודה,  הלוואי 

    השבמחק
  4. הפוסט הזה לא יהיה שלם עד שיימצא הדרכון הסורר והאובד. בכל זאת, והיה אם, אי אפשר לגשת לשגרירות ולעשות אחד חדש?

    השבמחק
  5. אני מניחה שאפשר אבל לא רציתי להתחיל בפרוצדורה המעיקה הזו שלא לצורך

    השבמחק
  6. קולולולולולולולולולולו
    היום יום הבלון האדום...
    ברכות ליום הולדתך החל היום
    תזהרי לא לקבל הרעלת שוקולד בחגיגה הגדולה...

    השבמחק
  7. תודה רבה!
    מאחר ואני חוגגת בבלגיה יצכן ואחטוף הרעלת שוקולד אבל לפחות זה יהיה שוקולד איכותי 

    השבמחק