יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

אל החווה הרדופה

את הלילה הזה, בדיוק כמו בתאריך זה בשנה שעברה, אני עומדת לבלות באטרקציית ליל כל הקדושים בחווה לא רחוקה שהופכת לרדופה ושורצת זומבים בתקופה זו של החורף. בפעם ההיא כשגיליתי לראשונה את הפעילות הזו התלהבתי ויחד עם רוזה וניסיתי לשכנע את המבורגר הספקן שיצטרף ובסופו של דבר התרצה ואפילו הודה שדי נהנה. כשאני מנתחת את זה בדיעבד, בהתחשב בכך שהוא לא התלהב מאוד מהרעיון והמצב המתוח והפלרטטני בינינו אני מניחה שהוא הגיע לשם בעיקר כדי לרצות אותי. 


הערב הוא לא יהיה כי הוא נסע לבקר את הוריו ולמסור להם טלוויזיה גדולה שהוא לא צריך בה יותר במתנה. ולכן שותפיי לחוויה יהיו רוזה, הרוקיסטית וחברים וחברות שלהם. אני כמובן על תקן הנטע הזר שלא יכולה להרחיב עוד את מעגל החברים הזה. לצערי רק אחרי שתפוזינה קנתה כרטיסי טיסה לכאן גיליתי שמועד עזיבתה הוא יומיים לפני שהאטרקציה מתחילה. חבל, בארץ אנחנו לא זוכים כל כך לחוות את רוח החג הזה. 


 


 

7 תגובות:

  1. החיים שלך יותר מעניינים משלי..

    <a target=_blank href="https://www.youtube.com/watch?v=-J4u2AtOE6k&quot;>זה שיא היום שלי אתמול

    השבמחק
  2. גם החיים שלי בד"כ לא מסעירים במיוחד,  במקרה היום ההוא היה קצת יותר מעניין ( ואני במקומך לא הייתי אוכלת את זה  )

    השבמחק
  3. חחח, זה מאוד טעים, רצועות בטטות בשילוב קינמון ואבקת צ’ילי, ממש טעים למען האמת..הבעיה היא שזה נדבק לנייר -_-

    השבמחק
  4. כשרצה מתאר את זה ככה זה דווקא נשמע לא רע

    השבמחק
  5. <a target=_blank href="Here Target=_BLANK class=msg>http://www.eatlocallivesimple.com/?p=4827">Here ya go

    והנה <a target=_blank href="http://i.imgur.com/wZACOim.png&quot;>התרגום שלי לעברית

    עכשיו, חוץ מהעובדה שבמתכון המקורי הם נראים מאוד קריספים ומשום מה אצלי הם יוצאים רכים כמו..משהו רך..אז זה ממש ממש טעים.

    You do this - you feel good and wholesome.

    השבמחק
  6. נ.ב.: פדיחה, רשמתי בכותרת של המתכון backed במקום baked -_-

    השבמחק
  7. לא נורא. 
    תודה על המתכון

    השבמחק