יום רביעי, 5 ביולי 2017

נע ונד תהיה בארץ

זו תקופה מאוד עמוסה עבורי, פיזית ונפשית.


או שאני נמצאת בעבודה - משמרות ארוכות של 12 שעות פלוס שעה ומשהו נסיעה לכל כיוון שבסופן אין פנאי וזמן לשום דבר מלבד ארוחת ערב/ בוקר זריזה, מקלחת ושינה שטחית וחטופה, או, שבימים בהם אינני עובדת אני מכלה את זמני וכוחותי הנפשיים בחיפושי דירה והליכה מרובה כדי לבחון את אפשרויות המגורים מקרוב. 


 


השבוע,  מזג האוויר הרותח והדביק כפה עלי עוצר יציאה שלא תרם במיוחד למצב רוחי הרעוע, כי כשאני נמצאת בבית הורי אני בעיקר מסוגרת בחדר נעורי ובעצמי, קבורה בין מזוודות שאינן נפרקו, הררי מכתבים שטרם נפתחו וערמות של חפצים רנדומליים שהורי לא ישתמשו בהם לעולם ובכל זאת החליטו לאחסנם כאן.


בנוסף, הרעש של השכנים וההרגלים הקולניים של בני משפחתי, שהם כבר מזמן חרשים להם, יוצרים אצלי תגובה שאני יכולה לתאר אותה רק כאודיו- קלסטרופוביה שדוחפת אותי עוד יותר אל הקצה.


אי הנוחות הממושכת בנוסף לעובדה שאני בקושי מסוגלת לאכול כאן מחלישות אותי פיזית ונפשית וגורמת לי להרגיש כנוודת שיותר מדי זמן לא חוותה מנוחה מרפה ואמיתית. אני מקווה ומצפה שברגע שאעבור דירה ואתמקם לי בנוחות התחושה הזו תפחת.


 


ועדיין ישנה נקודה קטנה במעמקי מחי שגורמת לי לרצות לעלות על המטוס הראשון שייקח אותי בחזרה לארץ רחוקה, היישר אל הדירה שהייתה פעם הבית שלנו, לנשום נשימה עמוקה ורגועה ולהתכרבל בין זרועות מוכרות ומחבקות של אדם אהוב.

6 תגובות:

  1. כמה שאני מבין אותך, גהה היקרה..
    הלוואי שתתקדמי הלאה לדירת חלומותייך וחייך יהיו נוחים ומתוקים לך, כפי שאת רוצה.

    השבמחק
  2. הנחמה היחידה שאני יכולה להציע לך היא התובנה שאת מודעת לה היטב שמדובר בתקופת מעבר, תפר בין דירות. אולי טוב שלא נינוח לך בבית ההורים, כדי שלא תתפתי להשאר. והחום הזה אכן הורג את כולנו. 

    השבמחק
  3. תודה רבה על האיחול. כמו שכתבתי כאן בעבר, זה לא מאוד פשוט למצוא דירה טובה באיזור תל אביב-גבעתיים (ואפילו רמת גן ), מקווה שהחיפוש לא יערך יותר מדי. 

    השבמחק
  4. אני בהחלט ממוסדת לעובדה הזו היטב, הלוואי והיו לי הכוחות הנפשיים לצאת לחפש דירה גם בחום הלא הגיוני של השבוע האחרון.
    לא חשבתי שזה יקרה לי אבל מזג האוויר השבוע ממש גרם לי להתגעגע לשמיים האפורים והגשם הכמעט תדיר שהייתי חווה בארץ השיכורים.

    השבמחק
  5. נשמעת כמו תקופה מאוד לא קלה. 
    אני מאוד מתחבר למחנק הזה שאת מרגישה אצל ההורים, היה לי את זה הרבה שנים עד שעזבתי... 
    האמת שגם לגבי לעלות על מטוס ולעוף מפה אני חושב הרבה. הלוואי וזה היה פרקטי. 

    בכל מקרה, תנשמי עמוק, אני מאמין שזו רק תקופה שתעבור בקרוב ודברים יהיו טובים יותר! (:

    השבמחק
  6. רק עכשיו כשחזרתי להורים אנני מבינה/ נזכרת שוב למה הייתי אדם על כך עצבני פעם. בחיי שאבי לא מבינה איך אחותי, שצעירה ממני בשנה ומעולם לא גרה מחוץ לבית מחזיקה כאם מעמד. 

    בגלל שבן זוגי אינו מארץ התרחיש של "לעלות על מטוס ולעוף מפה" עשוי להיות פרקטי עבורי בעוד שנה והאמת ההיא שזה מבלבל. 

    אני משתדלת לנשום עמוק ולא להתחרפן, תודה.

    השבמחק