יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

סיכום

אתמול באירוע הפרידה מישראבלוג, עת לגמתי מפיינט הבירה הראשון שהוגש לי, נזכרתי שלא אכלתי יותר מדי במהלך היום אז החלטתי שכדאי שאכוון שעון מעורר לעבודה אחרת תעלה לי הבירה לראש ואשכח. בד"כ מדובר על שש שעונים במרווחים של חמש דקות החל מרבע לשש ועד שש ורבע, אבל הפעם התבלבלתי והשעון המאוחר ביותר של שש ורבע התפלק לי והפך לחמש ורבע. ומה עושים כשמתעוררים מוקדם מהצפוי עם רמת עירנות גבוהה מהצפוי? נכון, כותבים פוסט פרידה מישראבלוג!



811 פוסטים נכתבו מינוס שלושים שנותרו בטיוטות (שיט, גם אותם אני צריכה לגבות!) תחת השם בלוגהה החל מ08.09.2004, שהם מעט יותר משלוש עשרה שנים.


36,231 קוראים עברו פה נכון לרגע זה. כמדומני שזה לא הרבה יחסית לתקופה כזו ארוכה, אבל אם לוקחים בחשבון שבשנים הראשונים והיותר פעילות של האתר כתבתי בעיקר שטויות ושהייתה תקופת ביניים בה הייתי מעדכנת לעתים גם פעם בחודש - אני יכולה להגיד שהמצב לא רע.


אני זוכרת שהרצף היה לי חשוב, לכן אם תבדקו בגלילה שבצד שמאל תראו שכתבתי לפחות פעם אחת בכל חודש קלנדרי עם היוצא דופן היחיד של ספטמבר 2011 בו הייתי בדרום אמריקה ולקראת סופו נתקעתי עם יד שבורה בבית חולים וללא אינטרנט.


 


בתחילת חייו של הבלוג חברי מהעולם האמיתי, חלקם בלוגרים בעצמם לתקופה קצרה, הגיבו כאן. גם האקס הראשון שלי היה מצטרף מדי פעם.
עם הזמן הם נכנסו פחות ופחות וכנראה ששכחו מהאתר וחשבו שעשיתי כמותם. הערב, כשקפצתי לאירוע הסיום אחרי מפגש באולינג משפחתי בן דודי הקרוב צ'ץ' שאל לאן אני ממהרת ואמרתי לו שיש מפגש של אתר שאני פעילה בו. "את מתביישת לומר לי איזה?" שאל "ישראבלוג" השבתי "אה... אני מכיר את השם הזה... את פעילה שם?". בטח שאתה מכיר, מזמן-מזמן סיפרתי לך שאני כותבת כאן בלוג ואפילו נתתי לך את הלינק. גם אנשים שידעו וזכרו שיש לי בלוג, כמו חברתי מנגה, הופתעו לשמוע שאני עוד כאן. האם אי פעם אמרתי שהפסקתי?


 


השמועה אומרת שהאתר לא באמת יסגר היום מאחר וישנה איזו תקלה טכנית. אבל היי, כולנו יודעים שזה עניין זמני בלבד ובקרוב מאוד הלינקים של ישראבלוג יפנו לאתר חדשות 10 14 המשמים והמדכא.


אני לא מאוד טובה בסופים, במיוחד כאשר זה איננו סוף באמת. הפלטפורמה המיושנת אך אהובה שנקראת ישראבלוג אמנם הולכת לפח, אבל אני כבר גיביתי ועברתי לבלוגר שאמנם מרגיש כרגע קצת מנוכר אבל אני מקווה שישתפר עם הזמן.


תודה לכל החברים שלמדתי להכיר עם השנים, לכותבים המוכשרים שנהנתי לעקוב אחריהם, לשמוח בשמחותיהם ולומר מילה מעודדת כשנזדקקו לכך.


ותודה כמובן, לכל מי שעקב אחרי, כתב, עודד, יצר קשר והיה כאן עם השנים. אני כאמור עוברת לכאן, תרגישו חופשי להמשיך לעדכן ולהתעדכן.


גהה. 

5 תגובות:

  1. איך היה הערב?
    ובא לי להירשם כמנויה במייל בבלוג החדש. איך עושים?

    השבמחק
  2. הרגשתי כמו סטוקרית שמזהה המון אנשים שלא ידעו מי אני (עד שלא הזדהתי בכינוי).
    הערב עצמו היה נוגע ללב, המקום היה עמוס בכותבים לשעבר ובהווה כולל כמה זוגות שהכירו בפלטפורמה.
    תמהיל החומרים שהוקראו היה מעניין ומגוון - קטעים פאקציים, יומן אכילה, הומוריסטי, ריבים בחטיבת הביניים, סמי- אירוטי, אימוי וגם כמה פחות מעניינים לדעתי. 
    יואב מאור, סניה ומריאט אמרו מספר מילים, היה מסר שהוקרא בשמה של זרובבלה (!)  והבנתי שאפילו יריב חבוט היה נוכח. 

    בנוגע להרשמה - (ממש משמח אותי שאת מעוניינת להמשיך לעקוב!) - בטור הימני בבלוג החדש ניתן להכניס מייל לעידכונים.

    השבמחק
  3. איזה שועלה וותיקה :)
    נעקוב גם שם
    שיהיה מלא בהצלחה 

    השבמחק
  4. גם אני הייתי שם (: חבל שלא הסתובבנו עם כינויים על מדבקה בחולצה..

    השבמחק
  5. אה אני קולטת שהגבת את אותו הדבר בפוסט הקודם (:
    בכל מקרה, רציתי להקריא משהו אבל לא הקראתי בסוף.. ואני מצטערת על כך 

    השבמחק