יום שני, 23 באוגוסט 2004

תשובות לשאלון השבועי 3



מה את חושבת על מי שמתחיל איתך בבית קפה?




שכל האנשים האלה שנגשים אלי בבית קפה ומעבירים לי נייר כזה.. זה התפריט של המקום, לא המספר טלפון שלהם


איפה נראה לך שהכי טוב להתחיל עם בחורים/רות ?


בהופעות דראג קווין, ככה באמת אפשר להתחיל עם בחורים/רות


האם את מאלה שאוטומטית דוחים מישהו סתם?


זה תלוי, כשלא מתקלחים שבוע ומפליצים בציבור האנשים די מעדיפים לא להסתובב לידי


האם היית מעיזה להתחיל עם מישהו שממש מוצא חן בעינייך אבל לא שם לב אליך?

לא, אני מכוערת! אני הייתי קודם כל מתכתבת איתו חצי שנה באינטרנט אח"כ הייתי עושה מייק אובר בעזרת בלונדינית מטומטמת שעובדת איתי במשרד שבמקרה גם הייתה חברה שלו לשעבר, רק אחרי זה הייתי פוגשת אותו שוב, והיינו מתאהבים אחד בשני (ותודה לתסריטאי "אסתי המכוערת")



איפה ואיך הכרת את 2 החברים האחרונים שלך?


מי זוכר.. הייתי שיכורה, התעלפתי ובבוקר התעוררתי בלי בגדים שיש לידי רק בקבוק ערק
כנ"ל לגבי השני רק ששם התעוררתי בערב



מה הכי חשוב לך אצל גבר ?



שלא יהיה אישה


איפה את מעדיפה להכיר בחורים? למה?


מי אמר שאני מעדיפה להכיר בחורים... סתם לוידעת

2 תגובות:

  1. חחח יא מצחיקה
    אממ השאלה על אם את דוחה אנשים סתם זה האם את מסרבת להם..

    השבמחק
  2. XD
    אם תשימי לב טוב טוב (גם הילדים בבית מוזמנים לנסות) אז תגלי שהשאלה הזאת היא דו משמעית

    השבמחק