יום שלישי, 24 באוגוסט 2004

100!!

ניסיתי, באמת שניסיתי! אפילו הייתי פה כשזה קרה אבל שום דבר! המחשב המפגר שלי או ישראבלוג בגדו בי...


בשעה מעולה יש לי 100 כניסות (אני יודעת שזה לא כזה הרבה) ואני שמרתי את זה בתור תמונה עם כל סוגי הסיומות שיש וזה לא עובד... טוב אז הנה לפחות הכרזתי על זה...

8 תגובות:

  1. מזל טוב מתוקה :)
    לי חסר רק עוד 21 פוסטים למאה... נחכה :)

    השבמחק
  2. בטח כבר אמרו מליארד פעמים, אבל אני אגיד שוב:
    תתחדשי על הבלוג.

    אני מקווה שכשתמשיכי לכתוב פה, לא תיסחפי לזרם הישראבלוגי הנוראי שהולך פה, תישארי מי שאת.

    שלך,
    נודלס.

    השבמחק
  3. וואו... תודה!
    תודה גם לכל שאר המגיבים

    השבמחק
  4. מזל טוב.

    בעצם, דאבל מזל טוב גם על הפרו.

    ראיתי את ההודעה שכתבת בגאיה על זה רק עכשיו.

    וואו איזה כיף לך!!

    מזל טוב!!

    השבמחק