יום ראשון, 29 באוגוסט 2004

תשובות לשאלון השבועי 4


מה היית מגדירה כחלום חייך?

מי שקורא את הבלוג שלי (ואפשר לספור אותם על יד אחת של איש גידם) יודע שאין לי חיים, זתומרת שלא יכול להיות לי חלום חיי

במה הכי היית רוצה לעסוק?

בעבודה מכובדת ורצינית שרבים יעריכו אותה:
בעלת דוכן עגבניות בשוק הכרמל

אילו היית יכולה להגשים לעצמך משאלה כלשהי, מה היא הייתה?

שהיה לי ג'יני שבאמת היה מגשים את המשאלות המטופשות שלי

מה היית רוצה לקבל ליומהולדת הבא שלך?

תלושי הנחה להכל בדולר

איפה היית רוצה להתעורר מחר?

מחר יש לי חופש מהעבודה, זתומרת שאני אתעורר בבית שלי ולא בבית של איש זר שסחר את שירותי (אני עובדת בתור כלב שמירה)

אילו לפחות 3 דברים את *חייבת* לעשות לפני שתמותי?

לא לקפוץ ממגדל עזריאלי, לא לזרוק את עצמי מול פסי רכבת, לא לעמוד מאחורי רפי גינת אחרי שהוא אכל חמין


אילו 3 דברים לא תעשי בחיים?

אני לא אפטפט יותר בשיעור
אני לא אפטפט יותר בשיעור
אני לא אפטפט יותר בשיעור
הנה המורה, מרוצה?!



מהו האירוע הקרוב שאת הכי מצפה לו?

המילניום

6 תגובות:

  1. חחחחחחח......
    אהבתי מאוד...

    השבמחק
  2. אהבתי
    אחלה בלוג מוזמנת לשלי

    השבמחק
  3. את משעשעת אותי ואני אוהבת אותך..

    השבמחק
  4. גדול.. כשרונית בהחלט..

    השבמחק
  5. את האלילה החדשה שלי ואני אוהב אותך!!!
    אני יודע עכשיו שאת אהבתי האמיתית והיחידה, תתחתני איתי, הו! גהה המופלאה!

    השבמחק