אני שוקלת ברצינות להתקשר לגינס, נו ההוא של השיאים, ולהגיד לו שיצרף אותי בתור הילדה הכי מטומטמת/חסרת מזל/שהגורל מתעלל בה/כל התשובות נכונות שיש, או פשוט להתקשר למרפי, ההוא מהכנסת ולהגיד לו שכ-ל החוקים שלו נכונים ושאני ההוכחה החיה (עם המזל שלי, לא לאורך זמן) לכך.
13:00- בוקר טוב! נו על מי אני עובדת.. העיקר שאני אשרוד את היום הזה..
הפוסטמה עליה דיברתי בקטע שלמעלה קמה לה בצהריים והחליטה שהיום סופסוף מחליפים חדרים!
הרעיון הוא כזה, לי יש בחדר ארון ענק, ספריה כפולה ענקית ולאחיות שלי יש בחדר ארון בגודל שלי רק שהן שתיים אז יש לכל אחת מהם רק חצי וזה לא הרבה בכלל, וספריה נורמלית+ ספריה פינתית שהיא די קטנה אז לאחותי אין כ"כ מקום.
אז לא מזמן הועלה הרעיון שנחליף חדרים וככה לקישוא תהיה ספריה נורמלית.
ולמה לעזאזל שאני אסכים להצעה המפוקפקת הזאת?
קודם כל, בגלל שיש להם ארון שמחולק לשנים אז אני יכולה לעשות ארון חורף וארון קיץ, ואני אוכל לשים בספריה הפינתית את המחשב שבנתיים הוא בסלון, ושבכל מקרה הטלויזיה הנחמדה שלי תעבור ביחד איתי.
אז היום כאמור החלטתי שאנחנו מחליפות חדר ובאמצע ראיתי שעוד לא סידרתי את הילקוט ויש בו עוד את כל הדברים שלי משנה שעברה, אז הוצאתי את כל הדברים שבו כדי למיין כולל את הדף המאוד חשוב שכתוב עליו את הקוד שצריך להכניס כדי לדעת את הציונים של הבגרות ומיינתי.
טוב בכל שאר הצהרים והערב סידרתי את הדברים שלי וקישוא ומורדוך סדרו את שלהם.
22:30- איזה גילוי מדהים וסנסציוני! אני מפגרת!!
בזמן שהיה מיכאלה ואחרי אני הייתי לי על המחשב, גולשת לי בגאיה ובישראבלוג בבלוגים אקראיים, פתאום הגעתי לבלוג שהכותבת שלו אמרה שהתפרסמו ציוני הבגרות וכתבה את שלה.
מה?! התפרסמו ציוני הבגרות?!?!
אצתי רצתי אל חדרי שכבר לא כ"כ חדרי המאוווד מבולגן (כי החלטתי שאני אמשיך אח"כ וכרגע בשני החדרים יש מלא שקיות וספרים על הרצפה) וחיפשתי את הנייר הקדוש המכיל את הקוד שבזכותו תהיה הוכחה חד משמעית שאני מפגרת ושזאת לא רק אני חושבת ככה.
רק מה? אני לא מוצאת את הדף!! והכי מעצבן זה שמצאתי עוד כמה דפים שמיינתי אותם ביחד ואותם אני דווקא כן מוצאת.
והדבר השני שמעצבן זה שהייתי חייבת לסדר את החדר דווקא היום! למה עשיתי את זה? הרי אני כבר הצלחתי לדחות את זה שנים!! והדבר השלישי שמעצבן זה שכנראה נחליף חזרה כי אנחנו לא כ"כ מרוצות...
אז למה, למה הייתה חייבת לעשות את זה?
מר גורל, אתה כ"כ מניאק! היית חייב שאני אאבד דווקא את הדף הזה, ושאני אגלה שהתוצאות התפרסמו דווקא ביום שאיבדתי את הדף, דווקא בלילה, אחרי שכבר כ-ל החדר מבולגן, דווקא בשנה (או לוידעת כמה זמן) שהחליטו לתת קוד מיוחד ולא להשתמש במספרי תעודת זהות.
מצד שני למה אני מאשימה אנשים אחרים? הרי תמיד דגלתי באימרה לא להקשיב להורים שלך, ובטח שלא לעשות מה שהם אומרים, אז הנה העונש שלי, החלטתי להיות נחמדה ולסדר ובתמורה אני מתחרפנת כי התמיכה (הלא נפשית, לצערי) של כאלה שאיבדו את הקוד שלהם מתחילה רק שבוע הבא, שזה מספיק זמן שכ-ו-ל-ם ישאלו אותי כמה קיבלתי, פעמיים (אה אופס שכחתי, סורי")
23:00 פחחח נראה לכם שזאת כל הבאסה שהייתה לי היום?
דיברתי עם קרפלך באייזיק והיא שאלה אותי אם בא לי ללכת למרתון סרטי אימה בדיזינגוף בחצות, 4 סרטים רק ב50 ש"ח!
משום מה הייתי בטוחה שהיא אמרה שזה מחר, ואמרתי לה שמחר זה יום שישי אז אי אפשר, אבל אז היא הביאה לי לינק, עם תאריך ויום ומסתבר שזה דווקא היום בחצות!
נורא אהבתי את הרעיון ואמרתי לה שאני רוצה לבוא ואם כן הולכים אז שזה יהיה בטוח כי אני חייבת לצאת בקרוב כי לוקח לי מלא זמן להגיע, אבל עד שכבר אמרתי לה את זה מסתבר שאמא שלה שינתה את דעתה או משהו כזה והיא לא באה.
מבואסת על הדף הארור שעדיין לא נמצא ועל הסרטי אימה שהיו אמורים לנחם אותי, קרפלך הציעה שנעשה מרתון משלנו לפני החזרה ללימודים, רק שאני לא יכולה! כי עדיין יש לי להתכונן למבחן המעצבן במתמטיקה אוף עכשיו בטח היא תקבע את זה עם כולם חוץ ממני...
איזה יום שמח לי היום..
שלום!!
השבמחקאני קישוא?! מי זאת קישוא!?!?!
לא הצלחתי לפענח..
בבקשה שילחי לי pm עם כל הכינויים
זה יעזור לי מאוט להבין הכל
חיחי
שיהיה לך המשך חיים מעניין ואל תפסקי לכתוב כאן!
לאהלוש.. רוצה לשמוע נחמה? אני כ"כ פוחד לראות את הציונים שלי, שהייתי מעדיף לאבד את הדף
השבמחקאבל קיבלתי 91 במתמטיקה XD
השבמחקאבל קיבלת 91 במתמטיקה XD
השבמחקגם פה יש דאבל פוסטים O.O
השבמחקהלכתי לשתי שניות וכבר יש לי 5 תגובות!
השבמחקמה רבה היא אכזבתי כשגיליתי שזה רק אתם.....
חחח סתם
כן... אני בטוחה שאי שם מרפי יושב למעלה ומצחקק עלינו.. ומשחק שש-בש עם אלוהים.. :(
השבמחקזה אני, ג’יי... בכינוי הזה יש לי פאן פיק.. :)
פיק? מה פיק?
השבמחקכן, נחמד להיות כולם...
השבמחק:stare:
וואח, ליטל לאה...יום אסל יום בסל. מוזר לחשוב שלא הכרנו עדיין ביום שבו כתבת את הפוסט הזה. מקווה שלא היה לך קקי מדי באותו יום ושהיום זה נראה סתם שטות XP
השבמחקעוד מעט בכלל ייגמרו לך לגמרי הבגרויות, ומי בכלל יחשוב על הדפים האלה, הא?
לאב יו סו מאצ’, סוויט צ’יילד אוף מיין!