עשינו את זה! אחרי כ"כ הרבה זמן שחיכינו, והכנו את עצמנו נפשית, סופסוף אני קרפלך והארלם עשינו את זה!!
סופסוף אירגנו לחג'י מיני יומולדת בסופרלנד! (תודו שהתאכזבתם) זתומרת לפחות עכשיו היא יודעת שלא שכחנו כלום ובאשכרה הבאנו לה את המתנה שהנני (כאן, מה הוא חשב לעצמו כשאהו בחר את השיר הזה?!?!) וקרפלך נסענו בשבילה מקניון אחד, לרחוב אחר שיש בו בלוקבסטר ענקי ושעה של חיפוש שם ועד שהחלטנו לקנות לה שני סרטים של קולין פירת' ובסוף נזכרתי שהיא ממש אוהבת מולאן רוז'! אז קרפלך נסעה לקניון אחר שהיה בדרך הביתה שלה וקנתה את הסאונד טראק של הסרט. הבאסה היחידה שהיה לה יומולדת לפני שבועיים בערך...
שעה 10, נפגשים בתחנה המרכזית
האמת היא שאני והארלם הגענו לשם עוד בסביבות 9 וחצי וקרפלך והארלם סתם איחרו...
בנתיים סתם הסתובבנו לנו והספקנו לטייל במדרגות מוצפות בפיפי (" היי הארלם, נורא חלק במדרגות האלה..." "עזבי חלק, יש כאן ריח של פיפי!!!") ובסוף הגענו לחנות מבטיחה בשם "עננים" (החלטתי לפרסם את שם החנות כי המוכר היה מאוד נחמד וסובלני אלינו)
ומצאנו שם כרטיס ברכה נחמד שכשפותחים אותו קופצים כאלה ציורים של בלונים וכתוב משהו פלצני כזה בסגנון שפע ברכות/ברכות ואיחולים ושאר זיבולים שרק סבתות ומורות זקנות ללשון באמת משתמשות בהם.
הארלם שיש לה כתב קצת יותר נורמלי משלי כתבה לה שיר שקישוא הקריאה לה דרך הפלאפון, שזה בעצם שיר שאני כתבתי מזמן,
וציירה חלזון יומולדת שזה בעצם סתם חילזון עם כובע נייר כזה על הראש ובלונים ביד והוא אומר מזל טוב, הוא היה נראה קצת דרוס אבל אין להתכחש לעובדות, גם שבלולים נדרסים *מרכינה ראש*
כשחג'י וקרפלך הגיעו, שמנו לב שטעינו והיינו אמורות לקחת אוטובוס מהתחנה המרכזית הישנה ובסוף לקחנו איזשהו קו לראשון, ואיזה מונית גדולה עם נהג קצת מניאק ששם לב שאנחנו לא מהאזור ושאנחנו לא יודעות את הדרך ואמר שנשלם לו 40 ש"ח על נסיעה בתוך ראשון...
שעה 11:00 : אנחנו בסופרלנד ווווייייי!!
על ההתחלה עלינו על המתקן מפל האימה (*נשמע צחוק מרושע ברקע*), סתם מתקן נחמד והיה כיף להשפריץ על כולם...
כמה שיותר הסתובבתי בסופרלנד, ככה הגעתי יותר למסקנה שהמתקני שם הם בדיוק כמו בלונה פארק רק עם שיפור מסוים, יש מתקן שהוא בדיוק כמו הטופ ספין בלונה פארק רק שהוא גם מסתובב שמאלה ימינה ולא רק מסתובב למעלה למטה, מפל האימה שהוא קצת כמו המגלצ'ות מים רק שזה ל4 אנשים ושזה יותר שווה ואממ זהו נראה לי.
אחרי כמה מתקנים, הארלם הייתה אמורה לקחת את חג'י לשירותים בזמן שאני וקרפלך שמים נרות יומולדת על המאפינס שוקולד צ'יפס שהכינונו מראש וכשהיא תצא מהשירותים נשיר לה "היום יומולדת" נדליק זיקוק, וניתן לה את המתנה.
אבל משום מה היא לא רצתה ללכת הארלם לשירותים, היא רצתה שאני אבוא איתה לקנות שתיה, והארלם באמת הלכה לשירותים ככה שרק לקרפלך נשאר התפקיד הגורלי, ולפני שהלכתי עם חג'י היא הספיקה ללחוש לי "תשארו שם לפחות 5 דקות.." *מוזיקה דרמטית ברקע*
אף פעם לא הסתדרתי עם זמן, במיוחד לאור העובדה שאין לי שעון... ניסיתי לעקב את חג'י ולזבל לה את השכל כמה שרק אפשר כדי שיהיה לקרפלך הרבה זמן, רק שעיקבתי אותה יותר מידי זמן! ופתאום ראיתי את הארלם וקרפלך מתגנבים מאחורי חג'י עם המאפינס והדיסק, קפצו מאחוריה והתחילו לשיר... חג'י לא ציפתה לזה בכלל ונורא התלהבה מהמאפינס שמסתבר שהם רצו לקנות מאפינס ליומולדת שלי רק שהפעם אני הבאתי את הרעיון ככה שזה לא היה העתקה כי לא ידעתי על זה.
היא גם נורא התלהבה מהכרטיס ברכה הקופץ שקנינו ב"עננים" (המוכר שם באמת נחמד!) וסופסוף יכולנו לשתף אותה במעללים שעברנו יחד כדי להקים את האירוע הסנסציוני מרובה המשתתפים הזה, מסתבר שכשקרפלך והארלם חיפשו אותנו עם המאפינס ביד, כל מיני אנשים היו בטוחים שהן מוכרות את זה ושאלו אותן כמה זה עולה חיחיחי.
18:00: חזרה הביתה!
הפעם החלטנו לקחת מונית ישר עד התחנה המרכזית כדי שנתפצל לדרכנו (הארלם גרה קרוב אלי וקרפלך גרה באותו חור שחג'י גרה), הספקנו לתרום לילד אחד שמתרים משהו לאגודה למלחמה בסרטן (והוא עוד עשה את זה בהתנדבות! כל הכבוד לו!!), ופגשנו חייל נחמד שאמר לנו שצבא זה חרא ושלא נתגייס כי לא משנה כמה התפקיד שלנו טוב, זה עדיין חרא, והספקתי בערך לריב עם הארלם שלא הלכה איתי לקנות אוכל כי לא אכלתי מהבוקר כלום (זה כיף להרעיב את עצמך... עד נקודה מסויימת).
וזהו! אח"כ סתם עברתי מהארלם כדי לקחת ספר כי המורה הפוסטמה לאנגלית החליטה שכל אחת צריכה לקרוא שני ספרים (של 200 עמודים!) ולסכם עליהם, ואז חזרתי הביתה, דיברתי קצת עם אוזה על כל מיני שטויות ואז נראה לי שסתם נרדמתי... זה די הגיוני לאור העובדה שאתמול בלילה ישנתי רק בערך 4 שעות... בעעע
טוב אז אממ זהו! זה מה שעבר עלי היום, ואם בא לכם אז תגיבו... כי סתם אפחד לא מגיב לי על השטויות שאני כותבת.
לילה טוב לכולם.
יש לך בלוג מצחיק.
השבמחקבלוגהה... חח זה טוב :)
גם התמונה למעלה ממש מצחיקה :)