וואו היה לי יום מה זה משעמם.. אבל הוא היה אמור דווקא להיות מעניין.. בעע אני שונאת ימים כאלה.
בוקר
קמתי היום ב10 בבוקר (חלמתי שציפור נכנסה לי דרך החלון וחשבה שיש לי זרעונים במקום שהשמש לא זורחת בו...אז היא ניסתה להכנס) ועד כמה שזה מפחיד דווקא אמא שלי העירה אותי ואמרה שיש לי טלפון, וזאת הייתה מישהי מראש 1
מישהי: "בוקר טוב.. הערתי אותך?"
אני: "לא זה בסדר הייתי ערה עוד קודם" (חשבתי לעצמי: "איזה ציפור משוגעת העירה אותי") הקול של האישה בטלפון הזכיר לי קצת את הקול של אוזה ובאתי לזבל את שכלה כרגיל.. למרות שזה היה קצת חשוד שהיא ערה ב10 בבוקר...
מישהי: "את בסדר את נשמעת קצת חולה?"
אני: "זה בסדר ככה אני נשמעת בבוקר" ("אוזה לא מזהה אותי?")
מישהי: "אה אוקיי אני מראש 1...."
כל מה שהיא אמרה אח"כ היה שטויות... מזל שלא עשיתי לעצמי פאדיחה.
כמו שבטח שמתם לב, יש לי רשימה חדשה של דברים שאני צריכה לעשות עוד החופש, כתבתי אותה עוד אתמול ורק אז שמתי לב שזה ממש ממש הרבה דברים...
אז החלטתי שאם כבר אני ערה בשעה כזאת אני צריכה לנצל את זה, אז התחלתי לקרוא את הספר המשעמם תחת שהארלם נתנה לי באנגלית, קראתי חצי שעה ואז נרדמתי, קמתי שוב בסביבות 11 וגיליתי ששוב נרדמתי באמצע הספר... עד עכשיו הספר נמצא איפה שהוא מתחת למיטה שלי.
חוץ מזה שפתאום מישהי לא מזוהה דפקה על דלת ביתינו (העינית של הדלת היא המצאה גאונית) אני ברחתי לחדר ואמרתי לקישוא לפתוח את הדלת ומסתבר שזאת מישהי זרה לגמרי שהשאירה אצלנו קופסאת נעליים וביקשה שאנחנו ניתן את זה אח"כ לשכנה למטה כי היא לא בבית עכשיו... דווקא זאת השכנה המעצבנת (אז זרקתי לה צלחת מלאה אבנית למרפסת... זאת סיבה להתעצבן?!)
צהריים
עד כמה שיש לי דברים לעשות אני וחג'י תכננו כבר מזמן שהיום נלך למודיעין כדי לפגוש את בעלי הגאיאני (תלחצו על הלינק ברשימה שלי) זתומרת וירטואלי.
התחברתי לי בסביבות 12 לאייזיק וחיכיתי שחג'י תתעורר משינת היופי שלה.
אני לא זוכרת כבר מתי היא התעוררה, אבל בסופו של דבר לא נסענו למודיעין בגלל שבעלי היה צריך לנסוע לאנשהו שההורים אמרו לו או משהו כזה.
הדבר שהכי מבאס הוא שגיליתי את זה כבר בסביבות אחרי הצהריים, מה שאומר שהייתי יותר מידי על המחשב ואני לא אוכל לקום ממנו יותר עד שעה 3-4 בבוקר וגם זה כי אבא שלי מתעורר כל הזמן, מגלה שאני ערה ומאיים לנתק אותי מהאינטרנט.
היה היום בשפת הקודש (הפורום הישראלי בגאיה) מסיבת קיץ, והייתה משימה להביא שיר עם כמה שיותר פעמים המילה קיץ, חג'י הביאה את השיר קיץ על החוף שיש בו את המילה קיץ 20 פעמים, אז החלטתי להמציא שיר בעצמי!לקח לי 2 דקות לכתוב אותו, והנה הוא לשיפוטכם:
סתם שיר של קיץ/גהה
קיץ קיץ קיץ אחלה של עונה קיץ קיץ קיץ אבטיח ובננה פזמון: קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ קיץ העונה הכי שווה זה קיץ קיץ קיץ קיץ גם בחורף- קיץ באביב ובסתו ובמיוחד בקיץ - קיץ בקיץ חופש בחורף עובש בקיץ סבבה בחורף גמבה! פזמון: קיץ קיץ...
ערב
לא קרה כלום... סתם ערב משעמם זכיתי בחולצה בגאיה ושקעתי בהירהורים על איך שאני עומדת לבלות ימים על לילות בעיסוק במתמטיקה גם כדי לעלות ביחידות, ואז אני צריכה ללמוד אסימפטוטות, סינוסים קוסינוסים ושאר חברים, ומבחן שיש לכולם בכל מקרה ואז זה גיאומטריה שזה קצת יותר טוב...
עד לפני 10 דקות הייתי משועממת ואז התחלתי לכתוב את הפוסט הזה... וכשאני אסיים אותו אני אחזור לשיעמום ולצעוק על קישוא ומורדוך (אחיות שלי) שעושות רעש של תחת ולא סותמותאת הפה.
נ.ב
בבקשה תגיבו! יש בלוגים שיש להם איזה 20 תגובות ולי יש בקושי תגובה אחת כל פעם ו2 זה השיא שלי... אנא אנשים טובים, עיזרו לי
אני חולה על בלוגך! ^^ לה לה לה! ^^
השבמחקהנה!! אני עוזרת לך!! ^^ תגובות! ^^
השבמחקשינקטלטולה!
השבמחק2ל!ג 100מם!!! לק דעעעע!!!
השבמחקחחח
השבמחקג’יי ג’יי שרוטה
גהה,
שמת לב שבזמן האחרון את אובר-יוזינג במילה תחת?OO
היי לאה אני מעריץ שלך כבר הרבה שנים ורציתי רק להציע לך להוסיף בשיר שלך מילה אחת. זה הולך ככה:
השבמחקקיץ קיץ קיץ
אחלה של עונה
קיץ קיץ קיץ
אבטיח ובננה ופיל
אני אודה לך מאוד
~המעריץ המסתורי~