יום ראשון, 15 באוגוסט 2004

יום איכסה!!





יום מסריח! בעע נראה לי שזה היום הכי מעצבן שהיה לי בכל החופש המעפן הזה... עד לפני כמה זמן הייתי ממש בדיכי אבל עכשיו אני קצת יותר בסדר רק הבאסה היא שאני יודעת שבדיכי עוד יחזור בהמשך הזמן לפני שבוע: הנאחס מתחיל לפני שבוע בערך דודים שלי הזמינו אותי ללכת איתם והמשפחה שלהם מהצד השני ללכת למימדיון. פאדיחה, אבל הסכמתי הם אמרו שאולי הם ישיגו לי כרטיס בהנחה או משהו ויש קצת סיבוכים עם הכרטיסים אז הם יודיעו לי אח"כ מה קורה. אחרי כמה שעות קרפלך שאלה אותי אם אני רוצה ללכת איתה ועם עוד חברות לסופרלנד מתישהו וכמובן שקפצתי על המציאה כי הרי אף אחד לא יוכל לעצור אותי מלחטוף בחילה ולהקיא על מושבים של איזה מתקן רק כדי שילד תמים אחר יבוא וישב על זה (ותאמינו או לא זה כבר קרה). התחלנו לארגן את זה אבל עדיין לא היה לנו תאריך למתי זה יהיה, עד שהגענו למסקנה שהיום הפנוי היחיד הוא מחר (יום רביעי למי ששכח) אמרתי לה שיש לי משהו אחר לעשות והיא קצת התעצבנה עלי כי רצינו ללכת כבר מזמן ושעוד מעט נגמר החופש ובולשיטים כאלה ....הוא לא נגמר! תגידו שלי שזה לא נכון!! אבל היא אמרה לי שאני עדיין לא יבטל את המימדיון כי אולי זה יזוז ליום אחר הזמן: היום בבוקר, קמתי מהשינה וכאלה יותר נכון קישוא אחותי הקטנה והמסכנה העירה אותי ב11 בבוקר כדי שאני אראה דרגון בול זי.. רק מה חבל שהיא גם הודיעה לי את הבשורה המרה שעושים לה טיפול שורש עוד שבוע. (מסכנה היא מה זה סובלת עכשיו). היה בוקר נחמד ואפילו חברתי הארלם התקשרה כדי להגיד לי "תעבירי מהר לגלגל"צ, יש בוהמיין רפסודי" שלמי שלא יודע זה השיר האהוב עלי ביותר!! פכל מקרה התחלתי לארגן עם קרפלך דברים אחרונים כמו איך מגיעים ולהודיע לכולם, הודענו לכולם חוץ מחג'י, שלא הייתה בבית ולא ענתה לפלאפון ולאס אמ אס ששלחתי לה וכאלה... בנקודה זאת כבר היה לי ברור שנלך מחר לסופרלנד.   פתאום צלצול טלפון דוד שלי התקשר סתם כדי לדבר עם אבא שלי (שלא היה בבית) ובדרך שאלתי אותו מה עם המימדיון אני: " נו אז מה קורה בסוף עם המימדיון, הולכים מחר?" הוא:" לא יודע.. זה עדיין לא ברור כ"כ" אני:" אז כשתדע תודיע לי אוקי? כי אולי יש לי עוד משהו לעשות עם חברות אז שזה לא ידפק" הוא:" תחליטי לאן את רוצה ללכת ותודיעי לי, כי אם את הולכת איתם אז שאני לא אברר סתם..." אני:" אממ אני לא יודעת" הוא: " טוב אז תתקשרי אלי אח"כ" אני: " ת' אמת נראה לי שאני יותר מעדיפה ללכת איתם.." הוא: " טוב ביי" טווווווווווווו (צליל ניתוק) אני כמעט יכולתי לשמוע אותו מתעצבן עלי כי אני לא באה וכי אני כל הזמן מבטלת דברים הרגשתי נאחס אבל התנחמתי בעובדה שאני הולכת לסופרלנד סופסוף לראשונה בחיי! הזמן: צהריים, וואאאהההה!!!! בא לי למות! חג'י חזרה לה לביתה והתחברה לה לתוכנת הפלא איי סי קיו, או כמו שאני נוהגת לכנותה, אייזיק אז כמו שאמרתי חג'י התחברה לה לאייזיק והתפלאה למה אני לא רוצה לחכות לאוזה ומנגה ושעדיף כבר ללכת איתם בשבוע הבא (הם אחיות וחברות טובות שלנו וכרגע הם באילת) אמרתי לה שאני רוצה לחכות להם אבל אנחנו חייבות ללכת! ואין מצב שאני בסוף נדפקת משתי הצדדים. והיא אמרה שהיא לא הולכת בלעדיהם! ועד כמה ששכנעתי אותה שגם אני מאוד רוצה לחכות להם אבל חייבים ללכת, זה לא עזר ונכנעתי די מהר כי היא בעצם צדקה וזה באמת לא היה כיף בלעדיהם. בסוף עד כמה שלא רציתי, נדפקתי משתי הצדדים והייתי בדיכי כל היום ובגלל זה טחנתי מלא בשר. בסוף אני עוד יגמור עם התקף לב! אני פשוט יודעת את זה!! אממ כן.. ובחזרה לסיפורי רוב היום הייתי בבאסה וסתם התכתבתי עם חג'י כל היום וניקיתי את הקקי של הטמגוצ'י המעפן שלי ששוב איתחל את עצמו ועכשיו הוא חייזר אבל הוא נראה כמו פיל בלי חדק ואוזניים ושיניים,, או במילים אחרות סתם חיה גדולה הזמן: אחה"צ, אס אמ אסים מציקים מתישהו אחר הצהריים קיבלתי שיחת טלפון מדוד שלי ושאל אותי אם שמתי לב שיש לי הודעה בפלאפון, במקרה הפלא לא היה לידי אז חיפשתי אותו וקלטתי שיש לי הודעה אז אמרתי לו שקיבלתי אותה והוא ניתק... ההודעה גם הייתה מדוד שלי (כמה לא צפוי) והוא אומר שהם כבר קנו לי כרטיס לא החזרתי לו תגובה כי סתם לא היה לי מה להגיד אח"כ הוא שלח לי עוד הודעה ואמר " אני רואה שלא איכפת לך מזה הא?" אני: "אוקי תגיד כמה עלה לך הכרטיס ואני אשלם לך" הוא: "חחחחחח" (כן, הוא שלח לי הודעה שכתוב בה רק את זה!) אני: "אני שמחה שזה מצחיק אותך, תגיד לי כמה זה עולה ואני אשלם" טוב קצת שכחתי מה הוא בדיוק כתב אח"כ אבל יצא קטע כזה שאמרתי לו שיש לי גם חברות וזה משהו שמאוד חשוב לנו ושבכלל לא הייתי בסופרלנד והוא אמר שגם לו יש חברים והוא מקדיש להם צומת לב אבל מצד שני הוא לא דופק את אנשים אחרים בגלל זה בקיצור החלפנו עוד כמה שטויות וזהו בעע! באותו רגע הרגשתי את הדיכי חוזר אחרי שהוא נעלם קצת בצהריים והוצאתי הכל על חג'י המסכנה עכשיו ת' אמת מי נראה לכם שיותר צודק? כי זה פשוט משגע לי את השכל!! אולי באמת הברזתי להם הרבה פעמים אבל קיבינימט, יש לי חברות וחיים!!! (בערך) ונימה אופטימית לסיום *אני ביום חמישי בניצנים עם חג'י, אוזה ומנגה שחוזרות מאילת ישר לשם וויייי!! *יש היום ומחר גשם מטאורים.. אולי יש גם אח"כ אבל אין לי מושג... החמש וחצי אמרו רק על הימים האלה שאלה חשובה יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג רינגטונים בחינם? חג'י מחפשת כבר מלא זמן

תגובה 1:

  1. טוב.. דבר ראשון.. ללכת עם המשפחה זה הרבה פחות כיף מללכת עם החברים. מסקנה- כשאת מתלבטת לאן ללכת- תבחרי בחברים. אנלא חושב שאת אשמה. בסך הכל הייתה לך התלבטות ובחרת במה שאת מעדיפה, וזה הדבר הכי הגיוני לעשות. עצם זה שהכנסת את המשפחה שלך להתלבטות אם ללכת או לא זה כבר אומר שאיכפת לך מהם, נכון? ^_-
    בסוף ראית את המטאורים?
    אני מכיר אתר לרינגטונגים בחינם. דברי איתי על זה.

    השבמחק