יום ראשון, 15 באוגוסט 2004
נוסטלגיה ביום משעמם
סופסוף מצאתי צבע שנראה יחסית נורמלי! זתומרת לדעתי זה נורמלי... או כמו שאמרה הגננת הנחמדה שלי, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח...
החצי יום שעבר היה משעמם נורא, חג'י היית צריכה ללכת עם אחותה למסיבת יומולדת של חברה שלה.... בת ה-6 אז אני מתארת לעצמי שהיא ממש נהנית...
קרפלך לא מחוברת לאייזיק, או שהיא על בלתי נראה אז סתם אני לא אזבל לה בשכל
דודים שלי הלכו למימדיון, ואם כבר מדברים עליהם אז בסוף איזה 10 דקות אחרי שעדכנתי את הבלוג וכתבתי כמה שאני מסכנה ומבואסת דיברנו באייזיק והוא אמר שהוא לא כ"כ כועס רק שפעם הבאה אני יעשה תכנון נכון ולא ידפוק אותו שוב.
אוזה ומנגה באילת, עדיין.
אבל לפחות מחר אמור להיות לי יום כיף כי אני הולכת לניצנים! וו-הו לי!
אממ אני אפילו לא זוכרת מי מופיע שם מחר כי יש הרבה אומנים אז הנה למי שמעוניין לדעת
http://mymusic.walla.co.il/kfar-music/index.html (תלחצו על מספר 9)
איזה כייף! אני וחג'י נתפוס לשם רכבת, ואוזה ומנגה יבואו לשם ישר מאילת
ממאורעות היום
*האמת, לא קרה לי כמעט כלום, אתמול בלילה החלטתי שנמאס לי מהטמגוצ'י אז לקחתי את הנצרה שלו והחזרתי אותה בחזרה לחריץ,
*גינצ התקשרה ושאלה אם בא לי לעשות היום משהו ואמרתי לה שאולי אני הולכת לישון אצל חג'י כדי שנתפוס מחר רכבת ביחד
*ראיתי דרגון בול ו-וידל כמעט מגלה שגוהן הוא סופר סאייה (כן, אני יודעת שלא איכפת לכם)
* אבא שלי שיגע לי את השכל ושאל אם אני רוצה ללכת לקנייון איילון כי אפרת כהן (מיכאלה)תהיה ששם.... הוא ממש מכור לסדרה והוא לא בטוח אם מיכאלה ואסי זה שתי שחקניות או לא
הצד האומנותי שבי
לפעמים, בעיקר בשיעורים משעממים כמו לשון (סופסוף סיימתי עם זה!!) אני כותבת שירים מוזרים וכאלה..
שיר היומולדת/ גהה
יומולדת יומולדת
הזדקנת בעוד שנה
יומולדת יומולדת
מה נקנה לך מתנה
שיניים תותבות
או אולי כלבלב נובח
מה זה משנה?
יומולדת שמח!
את השיר הכתוב לעיל אני כתבתי קרוב ליומולדת של חינה אז כתבתי לה את זה בכרטיס ברכה... מי שרוצה מוזמן להשתמש בשיר הזה!
שיר ההשפלה/גהה
כבר כואבות הרגליים
ואני נורא מובכת
אני מרגישה מטומטמת
וגם נראית מגוכחת
כולם בוהים בי
זה ממש עצוב
אני לא מאמינה
שזה קרה לי שוב
"שבי" היא אומרת
אני יושבת, אך עדיין לא מבינה
למה שרי, למה?
היית חייבת להעמיד אותי בפינה?
השיר שלמעלה מבוסס על סיפר אמיתי מהחיים,
יום אחד עשינו הרבה רעש למורה שלנו במתמטיקה ומשום מה היא שנאה אותי ספציפית, (מדברת יותר מידי בשיעור? מי אני?)
היא אמרה לכל הכיתה לעמוד ואחרי איזה דקה היא אמרה "כולם לשבת, חוץ מגהה"
וואו זה היה כ"כ משפיל.. מי מעמיד מישהו בכיתה י'?
אך הפאדיחה עוד לא תמה,
אני עמדתי ואחרי כמה זמן פנינה(לא, זה לא השם האמיתי שלה), שישבה מאחורי ביקשה ממני שאני אזוז או משהו כי אני מסתירה לה מהלוח.
ניצלתי את ההזדמנות ופשוט ישבתי.
אחרי כמה דקות המורה שמה לב שאני יושבת.
המורה: "אני לא אמרתי לך לשבת..."
אני: " פנינה אמרה שאני מסתירה לה מהלוח אז ישבתי"
המורה: " אז תעמדי ליד הקיר"
ואני עמדתי לי שם בפינה, חושבת לעצמי שכשהייתי בגן זה אף פעם לא קרה לי... ודווקא נזכרו לעשות לי את זה אחרי עשור!
בעע
זה אחת מהפאדיחות הכי גדולות שהיו לי.. אממ בעצם זה וזה שעמיר פרץ המדריך נפל עלי בטיול וכולם שרו על זה שיר שאני אחסוך אותו מכם...
ושצעקתי על המורה לכימיה כי היא כל הזמן דופקת עם הטוש על השולחן והרעש הזה עושה לי חררה.. ("די עם זה! המורה אני לא מסוגלת יותר, די עם הטיקים האלה!!!")
יש לי עוד שירים אבל אלה הם בין המוצלחים ביותר...
טוב, אז אני אזוז לי לגאיה (אתם יכולים להכנס דרך הלינק ששמתי בצד.. אבל זהירות! זה ממכר)
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה