יום ראשון, 19 בספטמבר 2004
תשובות לשאלון השבועי 7
האם אתה מתחרט על משהו שעשית?
כן, שהתחלתי לענות על השאלון הזה... בטח שוב יהיו שאלות מפגרות (לא שהתשובות שלי כאלו מחכימות...)
האם אתה מנסה לשנות את המצב לאחר שאתה עושה משהו לא טוב?
לא יודעת מה איתכם אבל אחרי שאני מפליצה אני שמה מטהר אויר.
לא דוגמא טובה?
טוב, אז אחרי שאני מחטטת באף תמיד אני מורחת את זה על משהו... שישאר לי דביק על הציפורן? איכסה
האם אתה סולח לאנשים שפוגעים בך או שומר טינה?
בד"כ כן, ואם הם לא מבקשים סליחה אני אעשה להם את המוות כמו כל פולניה טובה (שאני לא)
על מה בחיים לא תוכל לסלוח?
לנבלה ששברה לי את הלב
לקחה לי את הכסף ונשארתי בכאב
הייתה לנו אהבה גדולה
ועכשיו אני מעשנת נרגילה
~דרבוקה~
נו אני יודעת שזה לא מצחיק... תעזבו אותי כבר!
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
פיקולו.
השבמחקהממ.
אתמול חלמתי שני חלומות על גוהאן צ’אן וזה בכלל לא מה שאת חושבת יא סוטה.
אחרי שאני אסיים עם כל האימיילים אולי אני אכתוב על זה פוזט.
חבל שאני בקושי זוכרת משהו.
וגם הממ.. שכחתי.
אה, כן, גם אני חושבת בצורת פוסט והרבה פעמים אני הולכת במעגלים וחושבת אז בזמן האחרון זה יוצא לי בצורת פוסט..
אבל אני פה יותר זמן ממך אז את התמכרת יותר מהר ממני!!
O.O אני יודעת.. נראה לי שיש לי שאני מתמכרת מהר! ככה זה היה עם גאיה ואממ אבקת מרק בצל XP
השבמחקאני חלמתי שנכנסה לי דבורה לגב של כף היד והיא כל הזמן עפה בפנים ולא יכלה לצאת!
אאוץ’ עכישו יהיו לי סיוטים בלילה בגללך!!
השבמחקיאמ מרק בצל!! :gonk:
חחח...
השבמחקאהבתי ת’תשובות שלך.