יום רביעי, 1 בספטמבר 2004

פוסט אנטי יום ראשון!

כולם כותבים על היום שלהם, יום האבל הידוע יותר בתור היום הראשון ללימודים אז גם בגלל שקרו לי דברים מעניינים שאני לא אצליח לכתוב אותם בצורה ברורה, גם בתור מחאה, וגם כי סתם אני מתעצלת, אני לא אכתוב על היום שלי!


למה אתם כ"כ מתלהבים מזה? כולה עוד יום לימודים. סתם ככה באמצע השנה אף אחד לא מתלהב מהלימודים דווקא שאז צריך יותר לשמוח כי יותר קרובים לחופש אבל ביום הראשון ללימודים? לא רק שצריך לקום מוקדם, גם אמא/אבא/סבתא/סבא/השכנה המעצבת למטה ("סופסוף חוזרים ללימודים אה? עכשיו יהיה לי שקט, בחופש עוד ויתרתי לכם") ספק שמחים לאיד ספק שמחים באמת שמחה שמעורבת בה זכרונות אבודים מתקופת התיכון שלהם...


בעעע יום איכסי ללא ספק שרק פותח תקופה עלובה של לימודים מבחנים בגרויות ושאר זבל



וכן, שמתי לב שאני חוזרת על עצמי אני סתם עצבנית

6 תגובות:

  1. חחח נו. צודקת. אבל מה נעשה. בהתלהבות שלנו להתלונן על כמה שהיום הראשון חרא. ולפעמים גם על כמה שלא.

    תני לנו. נו :] חחחח.

    אוי אוי הקטע עם השכנות והדודות וכול היצורות האלו כזה נכון שזה מטורף...חחחח כולם כאלו. ~ויי אוו~ חח נו. לא דעת P:

    השבמחק
  2. יווו את באשכרה הגבת בבלוג הקט והנאחס שלי! איי פיל סו פאקינג ספשל!
    ~מוחה דמעה~

    השבמחק
  3. לא נורא.
    העיקר ש.. אוף.. את יודעת משהו שאולי יגרום לך להרגיש יותר טוב?
    טוב אני אכתוב את זה:
    יש מורה אחת בבצפר ש.. ש... בשבילי היא יותר גרועה מאלקה.
    וכל הכיתה שלי אהבה אותה ורק אותי היא שנאה על.. אהמ.. רקע אישי.. חה חה..

    אז בקיצור היא ואלקה מלמדות אותו מקצוע, אז חשבתי לי שאם אלקה לא תלמד את הכיתה שלי, אולי היא תלמד?

    העיקר שהיא לא מחנכת את הכיתה שלי, כבר פחדתי שהיא תחנך אותנו כי כולם אמרו לה: "וואי!! תחנכי אותנו!! אנחנו כ"כ אוהבות אותך!!" XP..

    השבמחק
  4. הממ יש לי ניחוש מי זאת אבל זה לא נראה לי הגיוני כי היא מורה ממש חמודה (שושי?)

    השבמחק
  5. אתלא אמורה לנחש מי זאת.
    לא משנה.
    ואני לא אגיד לך אם צדקת או לא.

    השבמחק
  6. אני לא יודע מה איתך לאהלוש.. אני התלהבתי מהיום הראשון!

    השבמחק