בלוגהה
סבתאל’ה
דייייי!לא כולם צריכים לדעת שהתחנכתי בחוה מרוחקת בערבות הגולן, והמורהשלי היה התרמגול הבנזונה ההוא הלוואי ויתפגר. (ארוחת ערב! יאמיי!!)
חחחחחח בון אפטיט!
דודל’ה!
חחח לא קראתי את הפוסט הקודם ועכשיו קראתי אותו זה מצחיק מוות!!!
סבתאל’ה
השבמחקדייייי!
השבמחקלא כולם צריכים לדעת שהתחנכתי בחוה מרוחקת בערבות הגולן, והמורהשלי היה התרמגול הבנזונה ההוא הלוואי ויתפגר. (ארוחת ערב! יאמיי!!)
חחחחחח בון אפטיט!
השבמחקדודל’ה!
השבמחקחחח לא קראתי את הפוסט הקודם ועכשיו קראתי אותו זה מצחיק מוות!!!
השבמחק