יום חמישי, 23 בספטמבר 2004

שהידות

וווייייי הגעתי ל500! יו זה היה מהר.. רק לפני כמה ימים הייתי ב-400.







תהיה


למה יש מתאבדות? זתומרת תמיד מנסים לשכנע אנשים להיות שהידים ואומרים להם על ה72 בתולות וכל השאר.... מתאבדות מקבלות 72 בתולים? זה נשמע הרבה פחות מהנה.


או שאולי היא בעצמה הופכת לאחת הבתולות? כי סה"כ אם מישהו מתאבדת בגיל עשרה אז אני מתארת לעצמי שהיא לא הייתה מוצלחת כמו ויקי כנפו....



7 תגובות:

  1. חחחחח
    מאיהם צצים לך הרעיונות האלה...
    טוב... תחשבי על...
    לא היית רוצה להפוך לאחת הבתולות השוות
    שצריכות לחכות לאיזה שהיד מסריח שבטח לא התקלח פעם בחיים שלו...
    את ועוד 19 בתולות משגעות אחרות
    ואז כשהוא מגיע, להיגעל, להקיא ו... -צנזורה-
    מה... לא חלום חייך?!
    מוזר...

    השבמחק
  2. חחחח
    חשבת על הסיכוי שהן לסביות? זה הגיוני
    כל השהידיות האלה בדיוק כמו גברים...אז בטח גם חולמות על 72 בתולות.
    זה הדבר הכי מטומטם להמציא, אם תהרוג אותך יחד עם אחרים בגן עדן תהיה עם 72 בתולות.
    ייגמר לו החשק באיזהשהו שלב לא?

    השבמחק
  3. הענין עם הבתולות זה רק דוגמא להנאות שכביכול יהיו להם בעוה"ב. אז לנשים יהיו הדברים האחרים (שגם הם ע"פ הבנתי ’מובטחים’ לשהידים), כמו מאכל ומשתה וכו’.

    באשר להודעה הקודמת, הלד לא רע...
    הוא לא רק רושם...
    הוא גם נרשם...
    (אני יודעת שזו פעם שניה שאני כותבת את זה בבלוג שלך, ובכל זאת.)

    השבמחק
  4. יו !!
    גם אני באתי לכתוב לה את זה יא גנב תגובות!!

    אתה שנון וחכם כמוני. כפיים לך. ^_^

    השבמחק
  5. חחחח
    כפיים לשנינו! שנינו חכמים ^^

    השבמחק