יום רביעי, 29 בספטמבר 2004

סוכות שמח!

חג שמח גם לכם


חג שמח לכולכם


ושיהיה לכם ת' חג הכי שמח!!



אממ יש שיר כזה נדמה לי... אני רק לא זוכרת את המילים שלו בדיוק ועל איזה חג הוא נכתב..


טוב אז יאללה תהנו בסוכה.



אזהרה!


אל תטפסו על הסוכה, קישוא פתחה ככה את המצח פעם



8 תגובות:

  1. חח חג שמח!!

    את חמודה ו... תתחדשי על הנעלי ספורט המאאאממות שלך!!

    שתהיה לכם סוכת דוד הנופלת וחג שמח וכיפי עד מאוד ^_^

    TC2

    השבמחק
  2. "אם פתאום לצד הדרך צצו פטריות המון
    אם קשטו לי את הירק כלנית וגם סביון
    אם יודעים לפי הריח גם למצוא נרקיס פורח
    זה סימן, זה סימן שיהיה לי יהיה לי חג שמח
    אז....חד שמח גם לכם,חג שמח לכולכם
    ושהחג הזה יהיה הכי שמח
    חג שמח גם לכם, חג שמח לכולכם
    ושבחג הזה נודה ונשבח"
    (:
    פרפר נחמד רולזזזז

    ואני אקרא לעצמי איך שבא לי P:

    השבמחק
  3. חיחי חוקיי קראי לעצמך כטוב בעינייך... תודה על השלמת המילים החסרות

    השבמחק
  4. מה זה סוכת דוד הנופלת?!?!

    סוכות שמח! ואל תאכלי אתרוגים! זה לא טעים!!

    השבמחק
  5. חג שמחחחחחחחחחחח!
    (לא משנה שהוא כבר עבר -_-;)

    השבמחק