"אם פתאום לצד הדרך צצו פטריות המון אם קשטו לי את הירק כלנית וגם סביון אם יודעים לפי הריח גם למצוא נרקיס פורח זה סימן, זה סימן שיהיה לי יהיה לי חג שמח אז....חד שמח גם לכם,חג שמח לכולכם ושהחג הזה יהיה הכי שמח חג שמח גם לכם, חג שמח לכולכם ושבחג הזה נודה ונשבח" (: פרפר נחמד רולזזזז
חג שמח :)
השבמחקחג שמח!!! =)
השבמחקפטל
חח חג שמח!!
השבמחקאת חמודה ו... תתחדשי על הנעלי ספורט המאאאממות שלך!!
שתהיה לכם סוכת דוד הנופלת וחג שמח וכיפי עד מאוד ^_^
TC2
חג שמייייייייייח!
השבמחק"אם פתאום לצד הדרך צצו פטריות המון
השבמחקאם קשטו לי את הירק כלנית וגם סביון
אם יודעים לפי הריח גם למצוא נרקיס פורח
זה סימן, זה סימן שיהיה לי יהיה לי חג שמח
אז....חד שמח גם לכם,חג שמח לכולכם
ושהחג הזה יהיה הכי שמח
חג שמח גם לכם, חג שמח לכולכם
ושבחג הזה נודה ונשבח"
(:
פרפר נחמד רולזזזז
ואני אקרא לעצמי איך שבא לי P:
חיחי חוקיי קראי לעצמך כטוב בעינייך... תודה על השלמת המילים החסרות
השבמחקמה זה סוכת דוד הנופלת?!?!
השבמחקסוכות שמח! ואל תאכלי אתרוגים! זה לא טעים!!
חג שמחחחחחחחחחחח!
השבמחק(לא משנה שהוא כבר עבר -_-;)