יום ראשון, 3 באוקטובר 2004
תשובות לשאלון השבועי 9
כמה צבעים הייתם מכניסים לקשת בענן פרטית משלכם?
אני לא רוצה קשת בענן ות' אמת שגם אין לי תשובה אבל בא לי לענות על זה בסגנון פקאצתי:
כX*ל! ה**ת* ר!צה ש*ה*ה רק צבע Xחד. !ר!ד כמ!בן כי זה צבע ש!ולט כמ! בר*טנ* המXמ*
לקח לי 5 דקות שלמות לכתוב את המשפט הארור הזה
מה לדעתכם ההמצאה הכי גדולה של המאה? (ז"א מתחילת המאה הנוכחית.. 2000)
אם כבר אז המאה ה21 ולא המאה האלפיים...
ואממ לוידעת, נו למישהו זה באמת איכפת?
על איזה אבר בגוף הייתם מוכנים לוותר?
על הראש של המורה.
והייתי מוכנה לוותר עליו ע"י דריסת מלגזה
מי אמר הפי טרי פרינדז?
אם הייתה לכם תנשמת (בהנחה שאתם לא אלרגים לתנשמות), איך הייתם קוראים לה?
לא הייתי קוראת לה כי בטח הייתם מביאים לי תנשמת מקולקלת חצי נכה עם כנף שבורה שאם אני אזרוק אותה מהחלון היא תיפול על הרצפה ותמות אפילו שאני גרה בקומה שניה!
אם יש לכם שני אגוזים וקניתם עט פיילוט כמה פעמים תצטרכו לקום לשירותים באמצע הלילה? (זהירות, שאלה מכשילה!)
תלוי כמה שתיתי באותו היום...
מה הייתם רוצים להיות בגלגול הבא שלכם?
מי אמר שאני רוצה להתגלגל? למה אתם תכריחו אותי?
לכו קיבינימאט!!
מה יגיד לכם המלאך בשערי גן-עדן?
פותחת תיק בקשה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
חחחחחחא
השבמחקקרעת אותי עם התשובה של הפקאצה....
והתשובה על המורה...
יו! like LOL!!!
השבמחקמלאך: פותחת תיק בקשה.
השבמחקגהה: אבל פתחו לי מספיק תיקים למטה...
מלאך: הממ. כל העבריינים הולכים לגיהנום. שער שני משמאל.
חה.
לא מצחיק.
מזל טוב לרגל הכניסה ה-700.
חחחחחח דווקא אהבתי!
השבמחקחח שנון כתמיד.
השבמחקרציתי לציין שאת היחידה שאני קוראת את השאלונים אצלה כי את עונה אליהם כל כך יפה!!
וזהו.
אה, כן, איניומולדת שמח לך!!
הי.. בלוג נחמד....
השבמחקשאלה לי אליך.... מאיפה לוקחים את הספירה הזאת של הימים... (עד לחופש הגדול וכו’ וכו’...)?