סתם כל מיני דברים שחשבתי עליהם במהלך חיי ושבשישי באשכרה לקחתי פתק צהוב- כתום וכתבתי עליו את ה-כ-ל (כולה איזה 4 דברים) כדי שאני אזכור לכתוב אותם בפוסט.
1. נראה לכם שיש קשר בין קלאו ריד (מסאקורה, כן אני משועממת) לארתור ריד?
כאילו חישבו על זה, לשניהם יש משקפיים, ואממ זהו.
2. מה זה רכזת פדגוגית?! האם במסגרת תפקידה היא מרכזת את הפדגוגיות?
3. האם זה רק אני שחושבת שאין הרבה בלוגים של באמצע? כאילו או שיש פקאצות או שיש בלוגים שחורים ואפלים שכותבים על כמה רע להם בחיים
4. אני לא יודעת אם כתבתי על זה אי פעם בבלוג אבל זאת שאלה שמציקה לי כבר אולי מהחופש הגדול.
מה זה פרגית זכר? פרג? פרגיון? פרגית עם ביצים?
תודו שזאת שאלה קשה ומטרידה
אממ נראה לי שזהו... אם יהיה לי עוד אני כבר יעשה חלק שני או משהו...
חג שמח ושבוע טוב לכולם!!
יש בכלל פרגית זכר?
השבמחקרכזת פדגוגית-את זה אפחד לא יודע
אין לי מושג לגבי הבלוגים השחורים
חחחחחחחחח טובבב
השבמחקאני עוד יותר משועממת ממך ולא רואה סאקורה!!
השבמחקבושי והיכלמי לך יא רואת ג’אנדאנימה שכמותך!!
יש לך מחשבות מאוד עמוקות וחכמה ונבונות, במיוחד אהבתי את הפרגיות, למרות שבדרך כלל אני שונאת עוף.
חח חכי חכי מעניין אם אמא רומניה מפטמת כמו אמא פולניה חח..
רוב זכרונות הילדות שלי מסתכמים באמא רודפת אחרי עם פולקע ביד..ההה... אלה היו ימים...
שיהיה לך איניומולדת שמח והרבה הרבה מזל טוב!!
עד 345 לפחות!! (אה, לא, לא כי הם אחד ליד השני במקלדת...)
וגם שיהיה לך מלא אושר ובריאות ו.. ו.. כל שאר הדבירם שמאחלים תמיד!!
ושיתגשמו לך כל החלומות והמשאלות!!
ושתמיד תצליחי בכל מעשי ידיך!!
ו.. ו.. ועוד הרבה הרבה דבירם.
וזהו.
איניומולדת שמח לך!!