יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

הרבה

כל כך הרבה קרה מאז שעדכנתי לאחרונה והמהירות והאמוציות גרמו לי לשיתוק מקלדתי קל ואלם. חדוות הכתיבה נעלמה לי מעט, וגם הטיוטות שכתבתי לא נראו לי קולחות או קריאות מספיק כדי שיזכו לראות אור.


אז כדי להזכיר לעצמי איך לחבר קווים בין הנקודות:


 


-פרצו להורים שלי לדירה. לקחו לאמא שלי תכשיטים, כסף מזומן והשאירו חדרי שינה הפוכים. התחושה הזו שפולשים לך למרחב הפרטי היא נוראית ואוזלת היד המשטרתית מתסכלת.


 


- חגגנו לחברתי היקרה בוגי מסיבת רווקות וחתונה. בני הזוג היו מקסימים ונרגשים. הכרתי כמה מחברותיה של הכלה במפגשים הללו שאליהם הגעתי כאאוטסיידרית גמורה. היה נחמד בסך הכל.


 


-קיבלתי את המשלוח מארץ השיכורים אותו ניסיתי לדחות עד כמה שאפשר מתוך תקוה שאוכל לתת למובילים את הכתובת של דירתי החדשה, אך כידוע זה לא הסתדר. החדר שלי והמחסן של הוריי עמוס קרטונים ואריזות.


 


-נסעתי לרומניה לשבוע טיול עם פיץ. זו הפעם הראשונה שאנחנו מתראים מאז עזבתי את ארץ השיכורים והיינו נרגשים מאוד בשעות הראשונות ואחרי כן זה היה נוח וכיפי בדיוק כמו פעם.  היה קשה לעזוב אותו שוב.


 


- מצאתי סופסוף דירה! המחיר סביר, השותף נחמד (עזר לי לסחוב בסיס מיטה שתי קומות בהתראה של רגע) והכניסה בתחילת נובמבר.


ביום שבו תכננתי לשלם גיליתי שיש לי בעיה בפנקס הצ'קים אז שילמתי על החודש הראשון במזומן ואת השאר אני מקווה להשלים היום אחרי שאאסוף את הפנקס החדש מהבנק.


 


-חזרתי מרומניה עם גרון מציק, חדר שינה עמוס במזוודות וארגזים ואני לא יודעת איפה להתחיל את המעבר הזה. 

5 תגובות:

  1. מברוק על הדירה החדשה ולאט לאט יסתדר :)

    השבמחק
  2. תודה רבה, אני בטוחה שזה יסתדר אבל אין לי כח לבלאגן הזה.

    השבמחק
  3. הרבה בלאגן, אבל גם הרבה שמחה, כולל השבוע עם פיץ שמבטיח רבות גם לגבי מפגשים נוספים, והגעה אל המנוחה ואל הנחלה הזמנית בחדר השכור. עם הארגזים אין לי מה לומר. יש לי עוד כמה משל עצמי, ואני עברתי לפני שלוש שנים 

    השבמחק
  4. וואי, איזה כיף הגיחה הזו לחו״ל!

    מצטער לשמוע על הדירה של ההורים שלך :( הלוואי שלא יקרה יותר לעולם.

    מזל טוב על הדירה! תתחדשי! אני זוכר איזה תלאות עברת בחיפושים שלך בדירה הזו. הלוואי שהשהות שם תהיה מצויינת, קלה ונוחה :)

    השבמחק
  5. אני לא חוויתי פריצה, אבל זה ניראה לי אחד הדברים המתסכלים, אני חושב מעט הדברים שיש לי בדירה המסכנה לי וזה עדיין יבאס אותי אם מישהו יפרוץ לי. ניראה לי אבל שמעבר לקטע החומרי, זה ניראה לי מאוד פוגע בתחושת הביטחון התחושה שבכזו קלות יכולים לפרוץ לך למקום שאמור להיות בטוח עבורך. 

    שמח שטסת קצת להתאוורר ולהיות עם פיץ, אבל ואוו בטח קשה שוב להפרד. מה את חושבים לעשות בעניין? יש מצב הוא יבוא לפה?

    מזל טוב על הדירה
    לאן את עוברת?

    השבמחק