יום שבת, 5 בדצמבר 2020

עבודה ‏חיצונית ‏ופנימית

שבוע ראשון של שיפוצים הסתיים לו ומחר יתחיל השני.
מה אומר? היה קשה ומעייף אך אני שמחה מאוד על ההתקדמות עד כה.
בשבוע שחלף חשתי שלא זכיתי למנוחה אמיתית- בראשון בבוקר סיימתי סייקל בעבודה ובמקום להניח את התיק ולצאת לעשות קניות כמו בד"כ, נסעתי מיד לדירה ולעזור בכיבוי שרפות ופתרון בלת"מים.
חנות חומרי הבניין שנזכרה פתאום שחסר לה במלאי טיח ולכן עכבה אותנו ביום (וגם למחרת היה עיכוב עד שלבסוף ביטלנו את ההזמנה אצלם), מכולת פינוי הפסולת שהגיעה באיחור והפועלים שביקשו שנארגן להם קומקום כדי שיהיה להם קפה להפסקה.
היו גם קונפליקטים בין הנדלניסט, בעל הרעיונות הגרנדיוזים לביני שמנסה סה"כ לשמור על התקציב שהורי הקצו ועוד מרווח לטעויות.
הוא למשל הציע להזיז את הקיר בין חדר השירותים והאמבטיה וגם את הכניסה לחדר כך שתווצר חדר שירותים ומקלחת של יחידת ההורים וחדר נוסף כללי. ירדנו מהרעיון מפאת זמן ועלות.

התלבטות נוספת בנושא הייתה האם להתקין אמבטיה או מקלחון. במקור הייתה אמבטיה, אך החדר עצמו לא גדול, לכן מקלחון הוא הגיוני ומצד שני, בני ברק היא עיר של משפחות וילדים שצריך לקלח.
לבסוף, שיחה עם השכנים הטתה את הכף- מוכרחים אמבטיה. היא תותקן כבר בימים הקרובים

יום שני היה עמוס במיוחד. הנדלניסט אמר שהוא יצטרך את עזרתי בדירה שמכר ושצריך לפנות.
הוא פרסם רשימת פריטים למכירה בפייסבוק ואמר שצריך לעזור ללקוחות ולגבות כסף וגם צ'ץ' יצטרף אחה"צ.
בפועל? אחרי שכל מה שיכל להמכר נלקח, נשארנו לעזור לו לפרק רהיטים, לנקות ולפנות את מה שאפשר לזבל ולמחסן.
זה היה יום מעייף פיזית וארוך אך הייתה בו גם נקודת עניין יוצאת דופן עבורי - קיבלתי טלפון משוכרת פוטנציאלית שראתה את המודעה שפרסמתי.
למודעה לא היו תמונות מן הסתם ונקבע בה מחיר גבוה כדי לבדוק ביקוש. 
היא אמנם שאלה אם נוכל להתגמש במחיר אבל גם המחיר שהציעה גבוה משמעותית ממה שהורי קיבלו עד כה. בלי קשר, הנתונים הבסיסיים נשמעים מבטיחים, מדובר בזוג ללא ילדים והיא קוסמטיקאית שעובדת מהבית. אני נוטה לחשוב שמי שמקבל לקוחות בבית, ודאי ישמור עליו במצב טוב ויצוגי.
היה משונה קצת לשחק אותה בעלת הדירה אבל זה גם די מצא חן בעיני 😁


ביום רביעי הצלחתי להשלים מעט שעות שינה אבל איזה עניין שהצריך הכרעה הפגיש את הנדלניסט ואותי בדירה. יצא שבקושי הספקתי להתעורר ולאכול משהו וכבר הייתי צריכה להתארגן ולפגוש אותו שם.
בדרכנו החוצה, יצא שפלטתי אנחה קולנית מדי.
"מה זו האנחה הזאת? הפכת לאמא שלך?" הוא עקץ בהומור, "לא, אני פשוט עייפה. הסופ"ש מתקרב ואתה תזכה לנוח ולשבת עם המשפחה אבל אני חוזרת סייקל נוסף מחר".

ולמרות זאת, כן זכיתי לקצת זמן איכות משפחתי.
אחרי משמרת בוקר ארוכה ביום שישי הלכתי לביתם של הדודה והנדלניסט בו גם צ'ץ' וחבר נוסף שלהם כבר הסבו בסלון.
צ'ץ' התחיל ללמד אותי לפתור קוביה הונגרית, שיחקנו מחבואים (מישהו העלה את זה בשיחה וכולם היו ספונטיניים והסכימו. היה ממש כיף!) ולבסוף קינחנו במשחק קטאן אותו ניצחתי בצורה הכי משכנעת שלי עד כה כאשר בניתי שתי ערים גדולות ואת השלישית הצלחתי לשבור לנדלניסט מתחת לאף. 
היה כיף.

השבוע הקרוב עתיד להיות עמוס אף הוא בשיפוצים ובעלי מקצוע וגם במפגש ראשון של סדנה של עבודה עצמית פנימית, סדנה שצ'ץ' הדודה והנדלניסט וקרובי משפחה אחרים היו בה, רובם נשבעו לי שהיא שינתה להם את החיים. נו, נחכה ונראה.

שבוע טוב לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה