יום שבת, 30 בינואר 2021

בפנים ‏ובחוץ

תקופה משונה, מפנים ומחוץ.
סגר שחונק את החנוקים, דיבורים על אזיק אלקטרוני לאלה שטעו ברצונם לנשום קצת אויר אחר ואווירת נכאים ממנה כולם מנסים להתעלם.
אסור להתראות, אסור להפגש,
אסור לחלום על חופש.
אבל חשוב שתלכו להצביע! כי צריך הנהגה מתפקדת בגנון הכנסת.

במעגל היותר קרוב שמחתי לפגוש שתי חברות ותיקות בשבוע שעבר, חג'י והארלם ועם שתיהן נהנתי מאוד. שלושתנו התקרבנו והתרחקנו לאורך השנים ונחמד להגיע שוב לצומת ולמצוא בה פנים מוכרות ומחייכות, להקשיב ולחלוק תובנות שאספנו בדרך.
וזה כמובן מצטרף לשיחות עומק עם המשפחה ומפגשים חמים שתמיד מרחיבים את הלב.

וכמו האווירה שבחוץ גם ביני לבין עצמי אני מנסה למצוא שיווי משקל.
אני לא מצליחה לישון לפני שתיים וחצי בלילה, סוחבת עייפות של כמה ימים ואז מפצה בכ12 שעות שינה.
וכשאני כן ערה, אני נוברת במחשבותי ורגשותי, מנסה לנתב אותם למקום טוב. מנסה להיות בקשב ולהבחין בדרך בה אני פועלת.
מנסה להבין את עצמי ולהגיע לעומק, לרגשות אותם הסתרתי כל כך הרבה שנים ע"י הרים של ביקורת והלקאה עצמית ומחשבות לוגיות קרות שקברו את רחשי לבי.
יש גם מחשבות על קניית דירה. אני מניחה שעל כך אפרט בהמשך יחד עם כל המשמעויות והרגשות הנלווים לכך.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ואוויר נקי לנשום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה