יום שלישי, 2 בנובמבר 2021

דירת ארעי

עדיין מחפשת דירה, אמורה לצאת עד סוף החודש.
באחת הקבוצות נתקלת במודעה סגורה שהכותבת שיתפה ממקום אחר. כזו שצריך לטרוח וללחוץ עליה לפתיחה כדי לקרוא.
והתוכן? 
תמונות מהממות וסרטון של למעלה משתי דקות שחושף דירה יפהפיה ומשופצת שרואים שמי שגר בה השקיע מכל הלב. המיקום לא רחוק מכאן והמחיר הוא בגבול העליון אמנם, אבל המראה הכללי נותן תחושה ש-"יש תמורה לאגרה".
המשכתי להביט במודעה שפורסמה רק אתמול ושבאופן נדירה היו בה בסה"כ שתי תגובות, "פתחי לשיתוף" הייתה אחת מהן. כנראה שהאישה פרסמה אצלה על העמוד, והשיתוף, שהשאיר את המודעה סגורה סינן בשבילי הרבה מתחרים פוטנציאליים.
הכותבת ביקשה להתקשר ולא לשלוח הודעות וכך עשיתי.

ענתה לי אישה דברנית ואנרגטית שסיפרה לי כמה היא השקיעה בדירה, ועל הברז החדש והמעוצב במטבח החדש שרק הותקן ועל הארון הענק בחדר השינה, ופינת העבודה... והשכנים שלא רואים...  ועוד שטף של מלל. כן, מסתבר שזו הייתה בעלת הדירה על הקו, עוד דבר שאינו שכיח בעולם שבו בעלי דירות מחפשים לעשות כמה שפחות (חוץ מלהפקיד את הצ'קים בזמן, כמובן) ואפילו את עבודת חיפוש השוכרים הבאים מפילים על אלה היוצאים.
"אז כשתסיימי לעבוד תתקשרי אלי ונקבע להפגש" 
אמרתי שאני לא עובדת היום ובכך קיוויתי שאם היא בדירה כרגע אוכל לבוא כבר עכשיו, אבל היא פירשה את המילים שלי כאבטלה וגם כאן הפתיעה בתגובתה "באיזה תחום את מחפשת עבודה? אולי גם כאן אני יכולה לעזור". מדהים שהיא לא נרתעה מכך שאני לכאורה לא עובדת ועוד הציעה עזרה, או שהיא רק ניסתה להמשיך בשיחה הידידותית עד שהייתה פוסלת אותי מאוחר יותר? 
"פשש גם דירה וגם עזרה במציאת עבודה? זכיתי איתך בכל הקופה" זרקתי מחמאה ולאחר מכן הסברתי בכמה מילים על עבודתי במשמרות.
היא הזמינה אותי לדירה היום בשעות הערב המוקדמות, שנשב ונדבר על כוס קפה "ואם לא מתאים, נפרד כידידות, גם זה בסדר".

מצד אחד, שמחתי. הדירה המתפנה מושקעת, דיברתי ישר עם בעלת הבית שזה עדיף מאשר לפגוש רק את השוכרים/שותפים ולתהות על אופיו של בעל הנכס. נראה שיש פחות תחרות כרגע ואני מקווה שאם אתפוס אותה בחמש, כשהיא יוצאת מהעבודה, אצליח להיות הראשונה שמגיעה.
על פניו, זה נראה כמו מקום שאפשר להפוך אותו לבית.



ומצד שני... ציוץ קטן ממשיך להציק לי במעמקי המח.
"מה, באמת תתיישבי לך? מה קרה לרצון שלך לצאת לטיול ארוך?"





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה