ניסיתי, באמת שניסיתי! אפילו הייתי פה כשזה קרה אבל שום דבר! המחשב המפגר שלי או ישראבלוג בגדו בי...
בשעה מעולה יש לי 100 כניסות (אני יודעת שזה לא כזה הרבה) ואני שמרתי את זה בתור תמונה עם כל סוגי הסיומות שיש וזה לא עובד... טוב אז הנה לפחות הכרזתי על זה...
מזלטוב=)
השבמחקמזל טוב מתוקה!!!
השבמחקמזלט
השבמחקמזל טוב מתוקה :)
השבמחקלי חסר רק עוד 21 פוסטים למאה... נחכה :)
בטח כבר אמרו מליארד פעמים, אבל אני אגיד שוב:
השבמחקתתחדשי על הבלוג.
אני מקווה שכשתמשיכי לכתוב פה, לא תיסחפי לזרם הישראבלוגי הנוראי שהולך פה, תישארי מי שאת.
שלך,
נודלס.
וואו... תודה!
השבמחקתודה גם לכל שאר המגיבים
מזל טוב^^
השבמחקמזל טוב.
השבמחקבעצם, דאבל מזל טוב גם על הפרו.
ראיתי את ההודעה שכתבת בגאיה על זה רק עכשיו.
וואו איזה כיף לך!!
מזל טוב!!