יום ראשון, 15 באוגוסט 2004

תשובות לשאלון השבועי 2


האם משך השימוש שלך באינטרנט הולך וגדל, על מנת להגיע לאותה מידה של הנאה שהושגה
בפעם הקודמת?

סתם... לוידעת אני על המחשב כל יום במשך איזה 10 שעות לפחות... לא נראה לי שאפשר להיות על המחשב יותר מזה

האם אתה מגלה הפרעות התנהגותיות בתפקודים שונים: אישיים, חברתיים ומקצועיים
כתוצאה מגלישה באינטרנט?

לא ממש... זה בד"כ עוזר במיוחד בזכות האייזיק (איי סי קיו) ומסנג'ר

האם הסימפטומים הנ"ל נעלמים כאשר אתה מתחבר לאינטרנט?

לא בדיוק.. זה עוזר לי להיות יותר שפויה כי אז אני יכולה לזבל לחברים/חברות את השכל

האם הזמן שבו אתה משתמש באינטרנט הוא תמיד ארוך יותר ממה שתוכנן - האם אתה מוצא
את עצמך נסחף הרבה מעבר למה שתיכננת?

אה-ה זה תמיד קורה לי! אני תמיד מתכננת להיות על המחשב רק עד 2 בלילה ואני קמה ממנו ב5 בבוקר, תמיד אחיות שלי מבקשות את המחשב למרות שהן יודעות שאני לא אעזוב את המחשב אלא אם כן אני צריכה לשירותים

האם יש רצון מתמיד ומאמצים בלתי מוצלחים להפחית או לשלוט בכמות השימוש, ולמרות
המודעות להיסחפות בלתי נשלטת השימוש הממושך נמשך?


כן... ונראה לי גם שלרוב האנשים יש בעיות כאלה ומי שאומר שלא הוא סתם משקר (נראה לי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה