יום שלישי, 7 בספטמבר 2004

300!

וווייייי יש לי כבר מעל 300 כניסות!!


תודה לכל הנחמדים שבאשכרה נכנסו לפה....

12 תגובות:

  1. אין על מה =) חחח
    מזל טוב מתוקה!! אחלה בלווג!!! מזל טוב מזל טוב מזל טובבב!!
    אוהבת פרפרית!

    השבמחק
  2. את כותבת יפה מאוד, תודה לך על שאת משתפת אותנו בהגיגייך ^_^

    השבמחק
  3. היי!
    אממ..זוכרת את התחרות?אז בכל מקרה פתחתי אותה ממזמן אבל אני לא חושבת שכל המתחרים יודעים עליה אז בכל מקרה עכשיו את יודעת!=)חחח

    השבמחק
  4. מזל טוב!

    זה מגיע לך,
    יש לך בלוג ממש חמוד.

    השבמחק
  5. וואו, תודה לכולם... יאי!

    השבמחק
  6. ווהו את לא יודעת את לא יודעת את לא יודעת....


    זרובבלה הגיבה בבלוג שלי!!!

    אני קדושה!!

    אני מלכה!!!

    אני.. אני...

    וואו!!!

    השבמחק
  7. מזל טוב לאהלוש!

    שהרוחות הטובות ינחו אותך

    השבמחק
  8. כל הכבוד!!!
    הנה לך... הבלוג מצליח!
    ואת חשבת שהוא יהיה כישלון...
    את יודעת מה זה דורש להיכנס לבלוג שלך ולצאת והיכנס עוד פעם ולצאת, להיכנס ולצאת להיכנס ולצאת וחוזר חלילה 300 פעם?! את השלוש מאות ואחת זה היה בטעות... אינסטינקט
    -_^
    חולה עלייך!
    כל הכבוד שוב!!!

    השבמחק
  9. חחח... מרגי מנויה לבלוג שלי! ^^ :)
    חה חה חה!! ^^

    אגב, מזלטוש ללאוש! ^^ :)
    סורי שאני כזאתי מפגרת.. ):

    השבמחק
  10. למה מפגרת?
    ומי זאת מרגי?
    טוף, אני הולכת לעשות עכשיו מנוי לעוד כמה בלוגים..

    שיהיה לך שבוע טוב

    השבמחק
  11. אממ זאת הייתי אני למעלה למי שלא הבין

    השבמחק
  12. אמא? אמרתי לך תפסיקי להכנס לפה! את עושה לי פאדיחות...
    ד"א כבר הורדתי את הזבל...

    השבמחק