יום שני, 20 בספטמבר 2004

400!

~עולה על דוכן עם דמעות בעיניים~


תודה לכל מי שהביאיני עד הלום, לכל הקוראים, לכל החברות והחברים שנכנסים די בקביעות, תודה לאיש הנחמד שהציע לעשות לי פרו, וזה יהיה נחמד מצידך גם אם באמת יהיה לי פרו בסופו של דבר (מצטערת, אני חסרת סבלנות), תודה לכל האנשים הטובים, ולכל הדברים המטומטמים באשר הם כי בילעדיהם לא היה לי בלוג כי בעצם לא היה לי על מה לכתוב.


אה, וגם תודה לאבא ואמא, למרות שהם לא באמת נכנסים לפה...

2 תגובות:

  1. בבקשה על לא דבר מזל טוב ובהצלחה בהמשך.

    ~מרגישה מאוד מאוד מקורית~

    אה, ומזל טוב.

    ~מרגישה מיוחדת~

    ~מתלהבת מהגלים הקטנים האלה שכאילו עושים איתם דברים~

    איזה מגניב!!

    את מגניבה וכותבת יפה.
    תודה לך ^_^

    השבמחק