יופ כיפור הוא מבאס.
כי נגיד, ט' באב הוא גם אותו אורך של צום,(חוץ ממני, שהשנה צמתי יומיים כמו פוסטמה... נראה לי שכתבתי על זה איפשהו) רק שאז אפשר לשרוף את הזמן על המחשב בגאיה או לעדכן בבלוג ולהגיד אחרי 5 דקות "בעעע משעמם לי ואין לי מה לעשות, יאללה נעדכן שוב"
גלולות הפלא
ואני לא מתכוונת לגלולות נגד הריון... למרות ש... נו שתקי כבר!
כל שנה אנחנו קונים כדורים כאלו שאמורים להרגיע את הרעב, אפעם אבשלי קנה כאלו של חברה אחרת, והם הרבה יותר משוכללים!
זה בא בקופסה מעוטרת בפרצופו החינני של הרמב"ם, בתוך הקופסא יש "5 טבליות צמחיות, 2 שקיות תה צמחים, בקבוקות שמן להרחה"
אבשלי ואני מאוד התלהבנו מהשמן הזה כי ראינו פעם משהו דומה שמוכרים בערוץ הקניות ולרגע חשבתי לעצמי "נביילס, כמעט עשקו את כספי כדי שארכוש 2 בקבוקונים שכאלו שאמורים להרגיע את הרעב, ואפילו אין להם שם עברי! אך תודות לרמב"ם הכסף ניצל ונוכל להשקיע אותו ברכישת טוסטים בבצפר לכל השנה הקרובה"
פתחתי את בקבוקות השמן והסנפתיו והיה לו איזשהו ריח של מוכר, של ציפורן או משהו כזה, אבל זה לא גרם לי להרגיש כלום.
אז אבשלי הריח והבעת הפתעה עלתה על פניו.
אבשלי: "יו אני באמת לא רעב!"
אני: "אתה בכלל היית רעב לפני זה?"
אבשלי :"לא..."
חוץ מזה היה יום משעמם למדי, כולם פתאום נעלמו מרשימת האייזיק, ומגאיה, וסתם אין לי רעיון לשירים שנשמעים טוב בגיטרה אבל לא קשים מידי לניגון...
בעע
ולסיום סיומת
אני מבקשת סליחה ומחילה מכל מי שפגעתי בו השנה ובכלל,
את כל מי שחנקתי אותו (הארלם, נו היית חייבת להתקיף אותי עם קולף?!)
כל מי שבעטתי בו (כולם) כל מי שהבאתי לו מכה כואבת כזאת ביד (חג'י... מצטערת)
כל מי שירדתי עליו, פגעתי בו, והעלבתי אותו... זה לרוב לא היה בכוונה... נו אתם יודעים שאני חסרת טאקט...
אני מבקשת סליחה מההורים שלי על זה שאני בת שלהם, ומהמורים שלי שאני התלמידה שלהם, ואני מבקשת סליחה מכל מי שמכיר אותי בכלליות, אני יודעת שאני ילדה דפוקה ומגעילה.
צום קל לכולם
וסליחה..
הגיע הזמן שאני גם אכתוב לך תגובות בבלוג לפעמים את לא חושבת אז הנה כתבתי
השבמחקמעולם לא קנינו משהו אשר כזה. והצום - ובכן, אף פעם לא התקשיתי במיוחד לצום. לא הרגשתי את העניין.
השבמחקאת לא.
פתקה טבא.
את לא דפוקה ומגעילה, את חמודה!!
השבמחקוחוסר הטאקט שלך זה חמוד!!
אה, והקטע עם הבקבוקים היה מצחיק.. ^_^
TC2
אין לי על מה לסלוח לך. לא הרגזת אותי אף פעם.
השבמחקאני רוצה לבקש סליחה, על הפעם ההיא, שנדפק לך המחשב, ולא באת, ואז חשבתי שלא באת בגללי, וביקשתי סליחה , ואמרתי לי שאני בכלל לא קשור. אז אני רוצה לבקש על זה סליחה .
סולחת?
חחח בלוג נחמד יש לך
השבמחק:)
ממ תיכולה להסביר לי אולי איך עושים קו על משהו שעשית!?
ברשימות כאילו..