יום ראשון, 3 באוקטובר 2004

700!!

ראה פוסטים של הגיעי ל100/200/300/400/500/600 כניסות...


זה די מתחיל למצות את עצמו לא?


סתם חחח


טוב אז תודה לכל הנכנסים והמכורים (מנגה, הכוונה אלייך...)

11 תגובות:

  1. יפה יפה :)
    מזל"ט
    ובהצלחה בהמשך :)
    מוזמנת אליי

    השבמחק
  2. מזל טוב על הכניסות!! בלוג יפהה..
    מוזמנת לשלי..=]]..

    השבמחק
  3. יחי מלך המשיח :) את מוזמנת לשלי!

    השבמחק
  4. O.O
    הזכרת אותי! אני קדושה!
    - מזתומרת מכורה? - (מחביאה את המסך הקטן עם המזרק -

    השבמחק
  5. וואו!!

    דאבל מזל טוב!!

    היום איניומולדת היום איניומולדת היום איניומולדת לגהה
    עוד פעם השורה הקודמת
    חג לה שמח וזר לה פורח
    היום איניומולדת לגהה
    עוד פעם שתי השורות הקודמות

    ווהו לך!!

    השבמחק
  6. לה לה לה לה.
    יום שמייח. זה לא נפלא.
    יש לך 700 כניסות,
    הנה לך :מחיאות כפיים רמות:
    שתזכי עד ל1200,
    כי את ה120 מן הסתם עברת.
    ואין לי כוח להמשיך את השיר הצולע הזה.
    כי כבר מאוחר? :סוויט:
    -כרגע קמת קיבינימט!! מה מאוחר!?!?
    -סליחה המורה..

    השבמחק