היום איניומולדת היום איניומולדת היום איניומולדת לגהה עוד פעם השורה הקודמת חג לה שמח וזר לה פורח היום איניומולדת לגהה עוד פעם שתי השורות הקודמות ווהו לך!!
לה לה לה לה. יום שמייח. זה לא נפלא. יש לך 700 כניסות, הנה לך :מחיאות כפיים רמות: שתזכי עד ל1200, כי את ה120 מן הסתם עברת. ואין לי כוח להמשיך את השיר הצולע הזה. כי כבר מאוחר? :סוויט: -כרגע קמת קיבינימט!! מה מאוחר!?!? -סליחה המורה..
מזל"ט
השבמחקמזל טוב:)
השבמחקיפה יפה :)
השבמחקמזל"ט
ובהצלחה בהמשך :)
מוזמנת אליי
מזל טוב על הכניסות!! בלוג יפהה..
השבמחקמוזמנת לשלי..=]]..
מז"לט!
השבמחקיחי מלך המשיח :) את מוזמנת לשלי!
השבמחקמזל טוב!!!!!!!!
השבמחקO.O
השבמחקהזכרת אותי! אני קדושה!
- מזתומרת מכורה? - (מחביאה את המסך הקטן עם המזרק -
מזל טוב ורב על ה-700
השבמחקוואו!!
השבמחקדאבל מזל טוב!!
היום איניומולדת היום איניומולדת היום איניומולדת לגהה
עוד פעם השורה הקודמת
חג לה שמח וזר לה פורח
היום איניומולדת לגהה
עוד פעם שתי השורות הקודמות
ווהו לך!!
לה לה לה לה.
השבמחקיום שמייח. זה לא נפלא.
יש לך 700 כניסות,
הנה לך :מחיאות כפיים רמות:
שתזכי עד ל1200,
כי את ה120 מן הסתם עברת.
ואין לי כוח להמשיך את השיר הצולע הזה.
כי כבר מאוחר? :סוויט:
-כרגע קמת קיבינימט!! מה מאוחר!?!?
-סליחה המורה..