יום שלישי, 5 באוקטובר 2004

הלילה שלי עם חג'י

סוטים! זה לא מה שאתם חושבים!!!







אתמול חג'י החליטה שאני אבוא לישון אצלה כי המשפחה שלה נסעה לאיזה יומיים שלושה בכנרת והיא לא רצתה לבוא ונשארה לבד בבית. והחלטתי לא לקחת את הקו הרגיל שנוסע אליה כי צריך לחכות אליו איזה שלושת רבעי שעה (וזה עוד במקרה הטוב!)


אז הגעתי למחוץ ליישוב עצמו,אבל חג'י לא ידעה בדיוק להגיד לי איך אני נכנסת אז בקשתי מקרפלך שתסביר לי, רק שמשהו התפקשש ואם הייתי ממשיכה ללכת הייתי מגיעה בסופו של דבר אבל רק אחרי שעה... והכל בגלל הבלוקבאסטר שהיה אמור להיות איפשו ולא מצאתי אותו.


בשעה (אחרי 11) טובה ומוצלחת הגעתי לחג'י, וסתם עשינו כל מיני שטויות והיא הלכה לישון, אני נשארתי ערה עוד איזה שעה אחריה אז עשיתי קוויזים מאתר נחמד ביותר! (רק תלחצו למטה על quizzes)



איזה יום...


מסריח!!


סתם הוא לא, אבל הוא התחיל מסריח.


חג'י התעוררה משוקי התוכי שהתחיל לעשות רעש אז היא העבירה אותו לחדר אחר וחזרה לישון.


אחרי כמה זמן (בסביבות 8:15) רלי שלח לי אסאמאס ככה שכל דקה- דקותיים פלאפוני הנחמד עשה מין צילצול קצר ומעצבן שאמור להזכיר לנו שיש הודעה, חג'י התעוררה מזה ואני (אטומה שכמותי) דווקא לא.


רק מתישהו כששתינו התעוררנו היא כעסה עלי שלא כיביתי את השעון מעורר... חיחי



אחה"צ סתם הלכתי למנגה (אוזה הייתה בזכרון) שגרה כמה מטרים ממנה, והיא ורלי הצטרפו יותר מאוחר.


קיצור שאר הדברים:  חג'י באה ושיחקה כמה שעות על הסימס 2,


אני ושיר עשינו קוויזים,


 פילחנו לאח של מנגה את הגיטרה והראתי לכולם עד כמה אני כישרונית (רמז: אני לא),


 מצאתי את האקורדים של "סמלי קט",


החלטנו שנלך כולנו לסרט,


לא הלכנו לסרט...


החלטנו להזמין בורגר ראנץ מחג'י כדי לאכול אצלה בסוכה,


העברתי לחג'י שיעור מזורז בכמה מהאקורדים הראשונים של "ביהיינד בלו אייז"


הלכנו אל חג'י וחשבנו שפרצו אליה... בסוף זה היה אח שלה שחזר מהצבא,


הזמנו בורגר ראנץ',


השליח הגיע,


השליח טעה בעודף והחזיר לנו 10 ש"ח פחות,


אכלנו בסוכה,


גילינו שהשליח החזיר 10 ש"ח פחות,


קיללנו את אמא של השליח שעובדת מאחורי הבורסה,


קרפלך קפצה לכמה דקות,


עברנו לטלויזיה וחיכינו שמופע שנות ה70 יתחיל,


אוזה חזרה מזיכרון וקפצה לחג'י,


ראינו מופע שנות ה70,


אני ואוזה הלכנו מכות (איזה כיף! אנחנו ילדות אלימות),


אח של חג'י הקפיץ את כולם הביתה,


אח של חג'י החליט שיותר הוא לא מקפיץ אותי הביתה (כולה אמרתי לו לפנות שמאלה מאוחר מדי...)


גהה הולכת לישון.



3 תגובות:

  1. "(כולה אמרתי לו לפנות שמאלה מאוחר מדי...)"
    חחחחחחח!!!!!
    יום יפה היה לך
    (מופע שנות השבעים אחלה!)
    שיהיה לך עוד הרבה ימים נחמדים

    השבמחק
  2. חכי חכי!
    אני עוד אפוצץ אותך מכות שאת לא תדעי מאיפה זה בא לך!
    רק חכי....
    חחח!
    כיף להיות אלימה! כיך ללכת איתך מכות!!!!
    כל שאר הבנות שאני הולכת מכות איתן לא נחמדות...
    (בלונדינית מזורגגת ורלי הכלבה!)

    השבמחק