יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

עדכון אמצע טיול

באמצע טיול עם בן זוגי בארה"ב.


לקחנו שבועיים חופש וטסנו ל-road trip בחוף המזרחי. נחתנו בניו יורק ומייד עזבנו לכיוון וושינגטון. משם הדרמנו עוד ועוד וכרגע אני כותבת את הפוסט מאורלנדו, אחרי יום של בילוי בפארק אורלנדו וגשם כבד שהותיר אותי עם חולצה לבנה שהפכה שקופה וכפכף שנקרע במהלך ריצת מילוט. 


במהלך הטיול התארחנו לשני לילות אצל דודתו, אישה חברותית ונחמדה והוזמנו לעל האש אצל בן דודו.


איכות החיים הפרברית של צפון קרולינה היא מדהימה בפשטותה ובמחירי הנדל"ן הנמוכים יחסית שלה. כמעט ויכולתי לדמיין את עצמי שם, גרה בבית יפה עם גינה.


בימים הקרובים נמשיך דרומה למיאמי ומשם נטוס חזרה לארץ השיכורים.


 

4 תגובות:

  1. שלחת את הפוסט פעמיים אז אני מגיב ומכריח אותך למחוק אחד מהם. :)
    מגניב, תהנו מלא.

    השבמחק
  2. אפילו לא שמתי לב לכפילות, תודה 

    השבמחק
  3. "איכות החיים הפרברית של צפון קרולינה היא מדהימה בפשטותה ובמחירי הנדל"ן הנמוכים יחסית שלה. כמעט ויכולתי לדמיין את עצמי שם, גרה בבית יפה עם גינה"

    אני גם עשיתי road trip לכיוון טורונטו בטיול האחרון שלי לארה"ב ועברנו באזורים כפריים ב - Upstate new york. אזורים מדהימים, מלא טבע, שקט, והמחירים פשוט מצחיקים. 
    אני לגמרי חולם לחיות ככה, אם כי אזורים מסוימים די מנותקים . אבל השקט והשלווה, חלום! 

    השבמחק
  4. זה בהחלט משהו שאפשר לדמיין אלא שלא משנה נעשה, בכל מקום שהוא לא ישראל תמיד נשאר מהגרים ואאוטסיידרים ברמה מסוימת.  

    השבמחק