יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

משחקי הדירה - סוף דבר

הפוסט הקודם עצר בנקודה בה השותפה היוצאת עשתה רושם של קרציה לא נורמלית, כאשר היא רצתה תשובות במקום בנוגע לכניסתי המוקדמת לדירה בעוד אני רציתי לצאת בסדר עם השותפה הנוכחית ולעדכן אותה בתכניותי. הייתי צריכה גם רגע כדי להבין שכעת אני בשני כובעים - זה המוכר לי בו אני מנסה להכנס לדירה וזה החדש בו אני מחפשת לאכלס את החדר אותו אני עוזבת מוקדם מסוף החוזה.

בזמן שחיכיתי לשותפה שתתעורר, דודתי היקרה, שגרה במרחק דקת הליכה מהדירה המתפנה יצרה קשר וסיפרתי לה על כל המתרחש. 
כמה דקות לפני ארבע בצהריים היא שלחה שוב הודעה "מסתדרת?" עניתי "אני חושבת שרק עכשיו השותפה התעוררה"
"בוקר טוב לה..." היא ענתה. התפתתי לכתוב משהו על זה שעוברי מערכת החינוך מתקלקלים לגמרי בחופשת הקיץ כעקיצה על השותפה שהיא סטודנטית להוראה ולדודה שהיא מורה ותיקה, אבל החלטתי לוותר.

סיפרתי לשותפה על כל המתרחש והיא קיבלה את זה בארשת שנראתה לי מבואסת מעט אך סך הכל בצורה טובה.
בשלב זה לא נותר לי אלא לדבר עם בעל הדירה והשותפה החדשה ולעדכן אותה - אני נכנסת לדירה, החתימה על החוזה תתקיים בהמשך השבוע.

אתמול סופסוף מצאנו זמן בו היא בדירה והגעתי לשם כדי שנעבור, הכלבתא ואני על כמה פרטים וכדי שאבחן את הדירה לעומק. 
שעה שלמה הייתי שם ובניגוד לאיך שהיא הצטיירה בהודעות כתובות, היא דווקא הייתה חביבה מאוד פנים אל פנים.
יצאתי משם סך הכל בתחושה טובה.

היום אחה"צ פגשתי את בעל הדירה לחתימה והעברת צ'קים וזהו.
הדירה פנויה לי מיום ראשון, מישהי באה לראות את החדר אותו אני מפנה מחר, ואם הכל ילך חלק חלק, לפחות כאב הראש הזה יהיה מאחורי וכל שישאר לי זה רק להזמין מוביל.
ולארוז.
ולמצוא רהיטים במחיר סביר.
והמון כלי מטבח שפתאום הבנתי שאין לי.
ולנקות.

אוקי, אז אולי יהיה לי עוד קצת כאב ראש, אבל לפחות זה יהיה בדירה לבד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה