יום ראשון, 9 בינואר 2022

אומיקרון

בפוסט הקודם ציינתי שמיום רביעי אני מחכה לתוצאות PCR וגם היום אין חדש. סיפרתי גם שביום חמישי ערכתי בדיקה ביתית שיצאה שלילית.
אתמול בלילה קיבלתי הודעה מחג'י "כמה זמן לוקח להחלים ממה שחטפתי ממך?" והיום צ'ץ' שאל שוב אם יש תוצאה, מאחר והוא היה אצלי ביום שלישי ולשניהם אמרתי מה שידעתי: אין PCR, וככל הידוע לי אני לא חולה.
אבל, מאחר ומצבי סה"כ ממשיך להשתפר ואפילו חשבתי להגיע לעבודה היום, חשבתי שכדאי להרגיע את שניהם וכל הדרך לדעת אם אני כשירה להגיע פיזית לעבודה. ערכתי בדיקה ביתית נוספת והפלא ופלא - יצאתי חיובית.
לקח לי זמן להבין מה מצופה ממני לעשות הלאה ובעזרת כמה קרובי משפחה מעודכנים הבנתי שההנחיות החדשות דורשות ממני "בדיקת אנטיגן מוסדית".
המשמעות הפרקטית של הביטוי- כרגע גילית שיש סיכוי לא רע שאתה חולה קורונה ולכן עליך לעשות את הדבר ההגיוני ביותר והוא לצאת החוצה ולעמוד בתור צפוף בו יגברו סיכוייך להדבק ולהדביק.
אז הלכתי ועשיתי ולמרבה ההפתעה יצאתי שלילית.
מאחר וPCR שובר שוויון הוא כאמור חסר, התייעצתי עם רופא און-ליין מטעם הקופ"ח. הוא הציע שאערוך בדיקה ביתית אחרונה ולפי התוצאות שלה אנהג.
הבדיקה האחרונה קבעה - אל הבידוד השליכהו.
מזל שלפני שחזרתי הביתה רכשתי, כמו בבידוד של תחילת 2021 קיט של "צבע לפי מספר" שיעזור לי להעביר את הזמן.
זהו. עוד שנה שמתחילה בזמן איכות כפוי עם עצמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה