יום רביעי, 25 באוגוסט 2004

שיעורי חופש ושאר פיכסות

האמת, לא קרה לי בזמן האחרון משהו יוצא דופן במיוחד, אני מנסה להשאר כמה שיותר בבית כדי שיהיה לי באשכרה סיכוי להרים את התחת שלי מהמחשב וילך להתכונן למבחן הגורלי במתמטיקה (וואההה!! אני כ"כ נכשלת!! אני כבר רואה את חרה בסיר צוחקת עלי!) ולמקרה שתהיתם, חרה בסיר היא המורה למתמטיקה, שאני רוכשת לה חיבה עזה ולכן גם הכינוי החביב.



התכוננות נפשית למשימה


אם מישהו אי פעם, יעשה רשימה של האנשים הכי מסודרים בעולם, אתם תוכלו למצוא אותי אי שם בדף האחרון, או במילים אחרות, אני בלגניסטית.


יש לי ים של דברים על הרצפה, ים של דברים על הספריה, וים של דמעות בשתי עיני אחרי שאבא שלי חוזר הביתה ומודיע לי פעם אחר פעם (בהפרש של 2 דקות, וזה בדוק!) שאם יצא לי, שאני אסדר את החדר. (וכשאני מתחננת שיפסיק כי נמאס לי אז הוא רק עומד בפתח הדלת שלי מסתכל על הזבל על הרצפה ואז עלי במבט עצוב כזה)



אבל מי אני שאשקיע? הרי עד שאני אסדר את הדברים בחדר שלי אני אתפגר,


אז כמו כל אדם אחר שיש בו שמץ יצירתיות או שהוא סתם עצלן, אני מזיזה את כל הדברים מהספריה למיטה! וככה זה חוסך לי את הזמן של סידור הספריה וגם זה דואג שלא יקרה מצב שאני אחליט ש"כבר עשיתי 4 תרגילים ברצף מותר לי לנוח שניה מול הטלויזיה" וכמובן שזה הופך לשעות, ולא לדבר על מתי שאני "רק רוצה לראות כמה תגובות כתבו לי בבלוג"...


המבחן הארור הוא ביום שני בשעה 9 וגם ככה כמו לפני כל מבחן חשוב, בלילה שלפני זה אני נשארת כל הלילה ללמוד כדי שיהיה לי מספיק זמן להלחץ ולקלוט כמה אני מטומטמת שלא למדתי כמו שצריך וכדי שאני לא אקום מאוחר מידי.



העיקר הכוונה... לא?


היום בלילה כהרגלי אני הייתי לי על מחשבי הנכה והנחמד, עוברת בבלוגים אקראיים ופתאום, ללא שום התראה מוקדמת, ראיתי בלוג עם תמונה ממשחק מה זה נוסטלגי שאני בטוחה שמלא אנשים מכירים אותו (חפשו בגוגל בתמונות day of the tentacle ותראו שזה מוכר!).


הנוהל הוא בד"כ כזה, חג'י נשארת על המחשב עד 2 בלילה כי אז היא חייבת לטוס, אחרי שהיא מתנתקת אני אומרת לעצמי "זהו אז עכשיו אני גם אלך" ותמיד אני נשארת עד 4 במחשב ועד 5-6 בטלויזיה (תתפלאו, אבל יש דברים מה זה מעניינים בערוץ 8 בשעות האלה, אתמול ראיתי ניתוח הסרת כליה!!)


רק שהיום זה היה משהו מיוחד... אבא שלי בד"כ קם מהשינה כל 30-60 דקות, וכל פעם הוא מתעצבן עלי שאני לא יושנת עדיין (תתפלאו, אני אומרת יושנת!! לא ישנה, מצידי כל העולם יכול להיות ישנ/ה ורק אני יושנת!) וכשהוא קם בסביבות 1 בלילה אמרתי לו שאני אלך ב2, וחשבתי שבגלל שאמרתי לאבא אז אני בטוח אלך לישון אבל לא!! כי ראיתי את התמונה של המשחק והחלטתי שאני מורידה אותו כאן ועכשיו.


הבעיה היא שהיו למשחק בעיות, ככה שמ2-4 בעזרת רלוש (כן זה ההוא מהרשימה בצד) שזיהה שאפשר לפתור את הבעיה מהדוס, וגם היה שם ברגעים הקשים שקיללתי את יוצרי התוכנה המזורגגת.



בשעה טובה המשחק הותקן ואפילו שיחקתי בו ואני כבר די בסוף, רק שכבר לא יצא לי לישון אז נשארתי לי ערה עד רגעים אלו ממש.


ומה שהכי מעצבן זה שתכננתי ללמוד מתמטיקה כל הלילה אז אני אמורה ללכת עכשיו, אחרי שאני יחטט בפריזר וימצא משהו נורמלי לאכול...




מיני שטויות ושמטסים שקרו לאחרונה


* קרפלך הסתפרה!! אני כבר מתה לראות איך היא נראית! היא אומרת שזה לא משהו אבל זאת קרפלך, כל דבר נראה עליה טוב (הכלבה)


*גל פרידמן זכה במדליית זהב... זה היה כזה ברור שאם כבר מישהו יזכה בזהב זה לא יהיה זאבי כי כולם בנו עליו,


*הקטע שיותר מצחיק שאחרי שהוא ניצח וראיינו אותו, הוא ניסה לשחק אותה כאילו הוא פרופסור לפיזיקה ואירודינאמיקה, וניסה להסביר על מה שהלך שם, זה היה ברמה גבוהה והתלווה לזה כתוביות שכלל הציבור יוכל להבין אותו וזה הלך בערך ככה:


"שטתי מהר, זזתי שמאלה, זזתי ימינה, היווני היה לפני, עקפתי אותו, זהו"


*מסתבר שקישוא הייתה רשומה לישראבלוג והיא לא אמרה לי על זה, ואתמול היא גילתה שאחת מהפריבילגיות לה זוכים חברי ישראבלוג היא לכתוב בלוג פרטי משל עצמם! אז היא כותבת בו שטויות, רק שהיא קוראת לעצמה פורמיקה (תסתכלו בצד ברשימות שלי) בשבילי תמיד היא תשאר קישוא, ועל למה קוראים לא קישוא,פורמייקה,והארגז הכי גדול בעולם יפורט מתישהו בהמשך.


*סתם עידכנתי את הרשימות.



שאלה לסיום


זה רק אני, או שהפרסומת של דיאט קוקה קולה (סי סי) כ"כ מעצבנת שהיא פשוט דורשת זפזופ לערוץ אחר, גם אם הוא RTL, ומלווה בשצף קללות על המניאק האחראי לזוועה הזאת?



ותודה לחברותי הנחמדות שכל פעם שמזכירים דיאט קוקה קולה הם יגידו סי סי רק בשביל לחרפן את שכלי הקט.

4 תגובות: