מהו השיר האהוב עלייך?אממ נראה לי בוהמיין רפסודי... בעע יש הרבה
האם אי פעם כתבו בשבילך שיר?בטח! כל המעריצים שלי! כמו אמ הארלם..
האם אי פעם כתבת או הקלטת שיר?כתבתי הרבה והקליטו אותי פעם מנגנת בחלילית...
יצאתי לטיול בארץ ישראל
מישהו בראש דפק לי מקל
מי זה המניאק? זאת גם לא אדע
הרבצתי לכולם לכן אני בשלוותא...
בעע זה רק שיר אחד מני רבים
אם לחיים שלך היה פסקול, מה היה שיר הנושא שלו?אוטו זבל, אוטו זבל
בוא וקח אותי איתך
אוטו זבל תן לי בית
אוטו זבל משפחה
אוטו זבל,
קח אותי איתך!
יש לי מקל
השבמחקכחול של מטאטא
איזה כיף לי
כמה מבדרררר
^_^
חחחחח איזה נוסטלגיה!
השבמחקהכנתי לך תעיצוב שביקשת...
השבמחקאחי מעצבן אותי ומפריע לי לעשות שיעורים במתמטיקה.
השבמחקאני אגיד אותו ל... לא.. אני לא מוכנה לכתוב את הניק שהדבקת למורה שאני הכי הכי אוהבת בכל הבצפר!!
בעצם, אני יותר אוהבת את המורה לאנגלית-סופסוף מישהו יותר מטומטם ממני... ^_^
שי גייב אימ א דאלררר
השבמחקבעעע יש לה מבטא כ"כ מעצבן -_-’
הייי, אני עיצבתי לך, ואני יודה לך אם תלנקקי אותי, מאחר שזו התמורה היחידה שאני מבקשת תמורת העבודה שלי!
השבמחקכן, אבל לי יש מבטא כמו לאריאל שרון... XD
השבמחק