אממ זוהי הודעה לכל המשועממים שבאשכרה מבזבזים בממוצע חצי דקה מחייהם כדי לקרוא מה קורה בחיי המשעממים והמפגרים...
ובכן הנה ההודעה ~תופים~
אממ המחשב האהוב שלי די הפך לצמח (הוא יכול להדלק בלבד... כמו הזכר הממוצע) ולכן הוא בתיקון
ההודעה הזאת נכתבה מהבית של אוזה ומנגה.. אני מקווה שהוא יחזור בקרוב... בלעדיו חיי אינם חיים... ~מוחה דמעה~
אממ זהו ביי
חחח הצחקת אותי..
השבמחקתתקני אותו או משהו.
יחיחיחיחיחיחיחי
השבמחקאני לא משועממת!! אני לא!! אני לא!!
השבמחקאני יודעת, שיהיה לו רפואה שלימה.. (אמרתי את זה גם על הגיטרה של נילס. שכחתי איך קוראים להץ אבל יש לה שם.)
חצי דקה בממוצע?
השבמחקמזה אומר לנו המכורים קשה?
XD
אה.. אז זה מסביר למה לא נכנסת הרבה זמן
השבמחקואני כבר חשבתי שאת כועסת עלי..
מה הקשר?!
השבמחקלא יודע.. העובדה שלא באת אולי...?
השבמחק:sweat:
עצוב.
השבמחקנגע ללבי.
מקווה שהגשם ירד בעיתו, ושהמחשב יחזור אליך במהרה.
את יכולה לעדכן מהתיכון. בשיעורים חופשיים (יש לכם, נכון?), או בהפסקות (אם לריסה תסכים להוריד את מורשת, כמובן).
השבמחקאגב, על הבנאדם השנוא עלייך ביותר (זה שהזכרת לפני כמה פוסטים) כתבו שיר בצרפתית. הוא עדיין בקלסר שלי... sacre, sacre, sacre, sacre וכו’. חג’י וקרעפאלך אולי זוכרות.