יום שני, 13 בספטמבר 2004

הודעה קצרה

אממ זוהי הודעה לכל המשועממים שבאשכרה מבזבזים בממוצע חצי דקה מחייהם כדי לקרוא מה קורה בחיי המשעממים והמפגרים...


ובכן הנה ההודעה ~תופים~


אממ המחשב האהוב שלי די הפך לצמח (הוא יכול להדלק בלבד... כמו הזכר הממוצע) ולכן הוא בתיקון


ההודעה הזאת נכתבה מהבית של אוזה ומנגה.. אני מקווה שהוא יחזור בקרוב... בלעדיו חיי אינם חיים... ~מוחה דמעה~


אממ זהו ביי

9 תגובות:

  1. חחח הצחקת אותי..

    תתקני אותו או משהו.

    השבמחק
  2. אני לא משועממת!! אני לא!! אני לא!!

    אני יודעת, שיהיה לו רפואה שלימה.. (אמרתי את זה גם על הגיטרה של נילס. שכחתי איך קוראים להץ אבל יש לה שם.)

    השבמחק
  3. חצי דקה בממוצע?
    מזה אומר לנו המכורים קשה?
    XD

    השבמחק
  4. אה.. אז זה מסביר למה לא נכנסת הרבה זמן
    ואני כבר חשבתי שאת כועסת עלי..

    השבמחק
  5. לא יודע.. העובדה שלא באת אולי...?
    :sweat:

    השבמחק
  6. עצוב.

    נגע ללבי.


    מקווה שהגשם ירד בעיתו, ושהמחשב יחזור אליך במהרה.

    השבמחק
  7. את יכולה לעדכן מהתיכון. בשיעורים חופשיים (יש לכם, נכון?), או בהפסקות (אם לריסה תסכים להוריד את מורשת, כמובן).

    אגב, על הבנאדם השנוא עלייך ביותר (זה שהזכרת לפני כמה פוסטים) כתבו שיר בצרפתית. הוא עדיין בקלסר שלי... sacre, sacre, sacre, sacre וכו’. חג’י וקרעפאלך אולי זוכרות.

    השבמחק